Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو والورده شیوه قبلی سوپرجام اروپا را بیش‌تر می‌پسندید. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در نیمه‌نهایی سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید از رضایتش از شیوه قبلی برگزاری این جام سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره اظهار داشت: پیش از این  سوپرجام اسپانیا همیشه اول فصل برگزار می‌شد و   این دیدار آغاز سال فوتبالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم شیوه قبلیبرگزاری جام  بهتر بود  اما  حالا شرایط تغییر کرده. است. این مدل بازی‌ها برای مردم جذاب به نظر می‌رسد و انتظار بیشتری را ایجاد می‌کند.نمی‌دانم  از نظر ورزشی شرایط چگونه است زیرا در گذشته بازی بین فاتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا برگزار می‌شد. برگزاری رقابت‌ها با 4  تیم عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

او در ادامه افزود: اگر حق انتخاب با من بود،  شیوه قبلی را ترجیح می‌دادم اما  فدراسیون  تصمیم می‌گیرد. این دیدار را مانند یکی از بازی‌های لالیگا می‌بینم و به دنبال پیروزی هستیم. می‌دانیم بازی کردن مقابلاتلتیکومادرید چگونه است.باید خوب بازی کرده و خودمان را با شرایط تطبیق دهیم.

گواردیولا: به جای سرمربیگری در منچستریونایتد و رئال مادرید ترجیح می‌دهم گلف بازی کنم!

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ارنستو والورده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارنستو والورده ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی برای میدان رفت و موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دی‌بروینه گل اول تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کرد و مثل همیشه توانست نمایشی بسیار درخشان را ارائه کند تا نقش مهمی را در پیروزی شاگردان پپ گواردیولا و نزدیک شدن آنها به صدر جدول ایفا کرده باشد.

ردنپ پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:«ما بازیکنان بزرگ بسیاری مانند استیون جرارد، فرانک لمپارد و یحیی توره را دیدیم. اما باید بگویم که از نظر من، دی‌بروینه از همه بهتر است. فکر می‌کنم اون کارهایی انجام می‌دهد که خارج از این دنیا است.

پاس‌هایی که او به راحتی متوجه ارسال آنها می‌شود چیزی نیست که افراد زیادی بتوانند انجامش دهند. هر بار که بازی او را تماشا می‌کنم مات و مبهوت می‌شوم. هر تیمی به الگوی بزرگ نیاز دارد و این برای فیل فودن عالی است که بتواند هر روز دی‌بروینه را ببیند. او می‌تواند از این بازیکن درس بگیرد و هیچ شکی وجود ندارد که به همین دلیل خیلی خوب بازی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد