Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@18:38:22 GMT

جواهرات میلیونی سلبریتی‌ها +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۱۱۹

جواهرات میلیونی سلبریتی‌ها +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، دنیای هالیوود صبح روز ششم ژانویه ۲۰۲۰، هفتاد و هفتمین مراسم توزیع جوایز گلدن‌گلوب را جشن‌ گرفتند. طبیعتاً سخن‌گفتن از برخی غافلگیری‌ها و تغییر در استاندارد‌های اهدای جوایز در گلدن‌گلوب امسال وجود دارد. برای مثال "رِنی زلوگر" پس از هفده‌سال سال غیبت از استیج اهدای جوایز، به دلیل نقش‌آفرینی در نقش Judy جایزه بهترین بازیگر را گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مهمانان این‌مراسم با تمام وجود خود را برای حضور در آن آماده کرده‌بودند، از استایل و رنگ‌لباس‌ها گرفته تا جواهرات.

از جنیفر لوپز و جنیفر انیستون گرفته تا هلن میرن، پریانکا چوپرا و چارلیز ترون چهره‌های سرشناس  فرش قرمز این مراسم بودند. در ادامه به نقل از تابناک باتو با بهترین جواهرات سلبریتی‌ها در این مراسم آشنا خواهید شد.

۱. زیباترین جواهرات الماس چهره‌ها در گلدن‌گلوب ۲۰۲۰

مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰ شاهد رقابت هیجان‌انگیز و جذاب بین سنگ‌های الماس و سنگ‌های قیمتی رنگی بود که از سوی برخی ستاره‌ها از جمله گوئینت‌پالترو، جنیفر آنیستون، هلن میرن بود که با الماس‌های سفید می‌درخشیدند. در این گزارش جزئیات بیشتر را خواهید خواند.

گوئینت پالترو جواهرات الماس برّاق از برند بولگاری مجموعه فیورِوّر Fiorever را انتخاب کرده‌بود. جنیفر آنیستون گردنبندی از سنگ‌های الماس بزرگ از برند کارتیه Cartier داشت که قدمت آن به ۱۹۹۵۰ میلادی تعلّق دارد.

"هِلِن میرن" جواهراتی به قیمت بالغ بر چهار میلیون دلار به خود آویخته بود که حاوی الماس و از برند هری‌وینستون Harry Winston بود، ترکیبی از پلاتین و سنگ‌الماس به وزن ۷۳.۵۵ قیراط.

۲. جواهراتی با سنگ‌های قیمتی رنگی بر گردن ستاره‌های مراسم گلدن‌گلوب ۲۰۲۰

جنیفر لوپز با گردنبند شگفت‌انگیز و هماهنگ با لباس‌هایش از زمرّد سبز کلمبیایی و سنگ‌الماس سفید دیده‌شد. جواهرات او از برند هری‌وینستون است که مجموعه آن ۱۴۵ قیراط است. این گردنبند ۱۸ سنگ زمرد و ۵۸ الماس شگفت‌انگیز دارد.

در این‌عکس "زویی‌دِویچ" با یک گردنبند بلند از هری‌وینستون به‌چشم‌می‌خورد که مجموع وزن سنگ‌های آن ۱۱۰ قیراط از الماس و یاقوت‌آبی است.

چالرز ترون، گردنبندی از یاقوت آبی، الماس و زمرّد از برند "تیفانی اند کو" Tiffany & Co را برای گلدن‌گلوب انتخاب کرده بود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گلدن گلوب الماس جواهرات جنیفر لوپز جنیفر انیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن

استقلالی‌ها پاداش پیروزی برابر ذوب‌آهن را دریافت کردند.

طرفداری | آبی‌ها شارژ شدند.

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریاز باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! (عکس)
  • حضور سه دونده ایرانی در لیگ الماس
  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • پرفروش‌ترین لباس‌های فصل جاری NBA
  • تصویری از تیپ متفاوت بن‌سلمان که میلیونی بازدید خورده
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • تلویزیون بی‌خیال گربه‌های عیاری شد؟ بازگشت «۸۷ متر»
  • ۱۰ گنج گمشده بزرگ تاریخ | داستان‌هایی خواندنی از گنج‌های مرموز دنیا
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری