Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:03:28 GMT

حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۴۶۰

حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود

امام‌جمعه بهاباد در مراسم گرامی داشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانش، گفت: حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهاباد، آئین گرامی داشت سردار سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی  و ابو مهدی المهندس و هم‌رزمانش  با حضور امام‌جمعه بهاباد، فرماندار، خانواده‌های محترم شهدا، بسیجیان، پاسداران، مسئولان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم ولایت مدار بهاباد در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مخصوصاً سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس وهم رزمانش  اظهار داشت: سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار و فداکاری بوده و به‌عنوان چهره بین‌المللی در جبهه‌های مقاومت حاضر می‌شد.

امام‌جمعه بهاباد بابیان اینکه امروز به برکت خون شهید سلیمانی و هم‌رزمانش ایران اسلامی به عزت رسیده و فرهنگ مقاومت در عالم غوغا کرده است افزود : حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها و مالک اشتر انقلاب بود.

ابراهیمی بشکانی  با اشاره به اینکه آنان فکر می‌کنند با به شهادت رساندن چهره‌های ملی به هدف خود می‌رسند و ما از مسیرمان منحرف می‌شویم ولی بدانند ملت ایران در این میسر ثابت‌قدم هستند افزود : سردار سلیمانی یک شخصیت کم‌نظیر بود ایشان در طول عمر بابرکتی که داشتند جزو سرداران کم‌نظیری بود که تمام زنگی خودش را صرف مبارزه کرد.

وی تصریح کرد : حاج قاسم سلیمانی سرباز بی‌ادعای ولایت بود که برای دفاع از اسلام و امت اسلامی همیشه در میدان حضور داشت و خداوند فیض شهادت را نصیب ایشان کرد.

امام‌جمعه بهاباد بابیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از یک خانواده ضعیف بود اما ایمانی بسیار قوی، استقامتی ستودنی و خلوص نیت بالایی داشت  خاطرنشان کرد : سردار سلیمانی  سربازی بود که شخصاً در تمام میدان‌های خطر حضور داشت و این‌طور نبود که در خارج از میدان جنگ فرماندهی کند.

وی از انتخاب سردار قاآنی به‌عنوان جانشین سردار حاج قاسم سلیمانی حمایت  کرد و گفت : سردار قاآنی فرمانده ای عملیاتی اطلاعاتی است که بیش از یک دهه همراه با سپهبد سلیمانی در جبهه مقاومت حضورداشته است. ناشناخته ماندن او علی‌رغم نقش مهم و راهبردی که در نیروی قدس سپاه داشت، باعث شده بود به او لقب «فرمانده در سایه» و «مغز متفکر» بدهند.

ابراهیمی بشکانی ادامه داد : سردار قاآنی اگرچه از برجسته‌ترین فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس بوده و در آن دوران فرماندهی لشکرهای 21 امام رضا و 5 نصر را به عهده داشته و سال‌ها نیز جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بوده، اما چهره‌ای کمتر شناخته‌شده برای مردم و رسانه‌هاست.

امام‌جمعه بهاباد با توضیح این مطلب که یک لنگه‌کفش سردار حاج قاسم سلیمانی از سر ترامپ کثیف بهتر و باارزش تراست افزود:  با ریختن خون سردار سلیمانی و هم‌رزمانش بار دیگر پرچم آزادی‌خواهی و اسلام برافراشته شد و استکبار جهانی بار دیگر به ذلت خواهد  رسید.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین بر تداوم راه مقدس شهیدان والامقام و ایستادگی امت اسلام و رزمندگان پیروز جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی تأکید کردند. 

انتهای پیام /3404

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی شهید دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان