Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در مدت ۹ماهه امسال در مجموع هفت میلیون و ۱۵۴ هزار و  ۲۱۵ تن فرآورده نفتی بندر شهید رجایی به خارج از کشور صادر شد.
الله مرادعفیفی پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: دراین مدت همچنین ۱۲میلیون و ۸۹۵هزار و ۴۷۴ تن فرآورده نفتی با افزایش پنج درصدی کابوتاژ(کاربری) و ۶۶ هزار و ۶۱ تن نیز با افزایش ۸۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصدی ترانزیت شد.
وی بیان داشت: در این مدت حجم صادرات غیرنفتی نیز در بندر شهید رجایی به ۲۵ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۴۱۰ تن و واردات غیرنفتی به پنج میلیون و ۳۰۲هزار تن رسید.
وی بیان داشت: همچنین از ابتدای سالجاری تاپایان آذرماه امسال ۲ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۵۳۵تن کالای غیرنفتی با افزایش ۹ درصدی ترانشیپ، ۱۹۱هزارتن کابوتاژ(کران بری) و ۲ میلیون و ۵۰ هزار تن ترانزیت شده است.

جابه جایی ۵۶میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی دربندرشهید رجایی
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی یادآورشد:
۵۶ میلیون و ۴۷۹ هزارتن کالای نفتی و غیرنفتی در مدت ۹ماهه امسال در این بندر جابه جا شد که در همسنجی با پارسال هفت دهم درصد افزایش یافته است.
عفیفی پور ادامه داد: این میزان شامل ۳۶میلیون و ۳۶۳ هزار و ۳۳۶ تن کالای غیرنفتی و ۲۰ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۵۰ تن فرآورده نفتی است.
ثبت ۱۴درصدی ورود کشتی به بندرشهید رجایی
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ابرازداشت: از ابتدای فروردین سالجاری تا پایان آذرماه امسال، سه هزار و ۱۹۰فروند شناور در بندر شهید رجایی پهلو گرفت که در همسنجی  با پارسال ۱۴.۳درصد افزایش نشان می دهد. 
وی گفت: ۲ هزار و ۵۳۸فروند مربوط به کشتی های با تناژ بالای هزار تن با افزایش هشت درصدی و ۶۵۲فروند مربوط به شناورهای زیر هزار تن با افزایش ۴۷ درصدی بوده است.
بندر شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است که ۵۳ درصد صادرات و واردات، ۷۰ درصد ترانزیت وتخلیه بارگیری حدود ۸۵ درصد کالاهای کانتینری درسطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند. 
این بندر مهم و راهبردی با ۱۸ دستگاه گنتری کرین (جرثقیل غول پیکر جهت تخلیه و بارگیری کانتینری) و۴۰ پست اسکله، بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران است. 
بندر شهید رجایی در ۲۳ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اقتصاد ایران ایران صادرات غیرنفتی کشتی واردات قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی