Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:54:11 GMT

عین الاسد قلعه مستحکم آمریکایی ها محسوب می شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۳۹۷۲۸

عین الاسد قلعه مستحکم آمریکایی ها محسوب می شد

صدرالحسینی با اشاره به اینکه عین الاسد قلعه مستحکم آمریکایی ها محسوب می شد، گفت: آمریکایی ها فکر می کردند که هرگز از این پایگاه جابجا نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علیرضا صدرالحسینی شب گذشته (چهارشنبه 18 دی) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به بررسی ابعاد حمله موشکی سپاه به پایگاه های آمریکا در عراق پرداخت و با اشاره به اینکه عین الاسد قلعه مستحکم آمریکایی ها محسوب می شد، درباره دلیل هدف قرار دادن این پایگاه گفت: یکی از دلایل هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد این بود که این پایگاه مهمترین و بزرگترین تکیه گاه آمریکایی ها در منطقه محسوب می شد به گونه ای که آقای ترامپ و همسرش سال قبل به دیدار نظامیان این پایگاه رفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه پایگاه عین الاسد قلعه ای مستحکم برای آمریکایی ها بود، گفت: آمریکایی ها فکر می کردند که هرگز از این پایگاه جابجا نخواهند شد.

 

صدر الحسینی با بیان اینکه آمریکایی ها به طور معمول در مقابل تلفات نظامی کشته شدگان آمریکایی مقابله به مثل می کنند، گفت: این در حالی است که ترامپ توانایی این اقدام را ندارد، اصل قضیه را منکر می شود و می گوید تلفات جانی در کار نبود و کسی آسیب ندیده است.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه پیش از طلوع آفتاب به استناد فیلم هایی که توسط موبایل بومی ها گرفته شده حدود 80 نفر در این عملیات کشته و زخمی و همچنین آسیب هایی هم به تجهیزات نظامی آمریکا وارد آمده است، گفت: آمریکایی ها در حال حاضر یک شیر بی بال و دم و اشکم هستند زیرا یک اقدام خبیثانه ای انجام دادند و در مقابل پایگاهشان مورد اصابت قرار گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه هیمنه آمریکا از بین رفته است، گفت: آمریکایی ها فهمیده اند که یک قدرت عاقله مقتدر و صبور با طرح و برنامه ریزی در مقابلشان قرار دارد. برنامه ریزی و طرح ریزی که در عین الاسد انجام شد باید در دنیا تدریس شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد کرمان سردار شهید قاسم سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی صدرالحسینی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • خلیج‌فارس از پایه‌های مستحکم هویتی ایرانیان است
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود