Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صادق ورمزیار» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است و باید از او حمایت کنیم تا در استقلال موفق باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آندره‌آ استراماچونی مربی خوبی بود و برای استقلال زحمت کشید اما از روز اول مشخص بود وی قصد بازگشت به ایران را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولان استقلال نیز نباید زمان را از دست می‌دادند و سرمربی این تیم را زودتر انتخاب می‌کردند.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال اگر به دور از حاشیه باشد، می‌تواند در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر مدعی جدی قهرمانی باشد.

وی تاکید کرد: استقلال در سه جام حضور دارد و باید بازیکنان خوب و تراز اول را به خدمت بگیرد تا در جام‌هایی که پیش رو دارد، به موفقیت برسد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: متاسفانه شنیدم پاتوسی راهی تیم فولاد شده است. ای کاش این بازیکن توانمند به استقلال می آمد زیرا او می توانست بسیاری از مشکلات تیم را کاهش دهد.

برچسب‌ها استقلال علیرضا منصوریان صادق ورمزیار استراماچونی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال علیرضا منصوریان صادق ورمزیار استراماچونی فرهاد مجیدی استقلال علیرضا منصوریان صادق ورمزیار استراماچونی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این بازی گفت: بازی سنگینی است. تیم استقلال خوزستان در نیم فصل به خوبی تقویت شده و چند بازیکن خارجی به خدمت گرفته و نتایج بدی هم کسب نکرده است. همین مسائل کار را برای ما سخت می‌کند.

او ادامه داد: ما هم با توجه به شرایطی که در دو هفته گذشته داشتیم، محکوم به برد هستیم. در دو هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و باید برنده باشیم. ضمن احترام به تیم خوب استقلال خوزستان قطعا برای بردن بازی می‌کنیم و می‌دانیم آنها هم همین استراتژی را دارند و این به زیبایی بازی کمک می‌کند. وقتی مساوی به درد هیچکدام از تیم‌ها نمی‌خورد، قطعا بازی زیبا می‌شود.

سرمربی ملوان در پایان عنوان کرد: امیدوارم زمین مسابقه شرایط خوبی داشته باشد و این اجازه را به دو تیم بدهد که بازی روی زمین انجام بدهند. امیدوارم کم اشتباه باشیم و بتوانیم سه امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس