Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر خسروانی» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین دلایل نرسیدن من به مدال طلای جهانی یا بازی‌های آسیایی استرسی است که قبل از مسابقات دارم. چند دوره است که تا ماه قبل از اعزام تکلیفم مشخص نیست و با وجود  فاصله کمی که با رقیبان دارم باید این استرس را داشته باشم که آیا اعزام می شوم یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استرس بر  مسابقه من تاثیر گذاشته است. از هم اکنون نیز برای مسابقات گزینشی المپیک که اسفندماه در امارات برگزار می‌شود استرس دارم زیرا اگر در این مسابقات سهمیه هم کسب کنم احتمال اعزامم کم است و تا زمان اعلام لیست اعزام‌ها به توکیو این استرس همراه من است.

دارنده مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو با اشاره به شانس خود برای حضور در المپیک گفت: با توجه به میزان آمادگی که دارم به احتمال زیاد در دبی سهمیه کسب می‌کنم. می‌توانستم در مسابقات گزینشی امارات هم به میدان بروم اما اعزام نشدم. اگر به آن مسابقات اعزام می‌شدم با توجه به نتایج دیگر ورزشکاران مدال نقره من حتمی بود. هنوز نمی‌دانم چرا در دقیقه ۹۰ حذف شدم.

او که از مسابقات درون مدرسه‌ای به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی رسیده است می گوید: در چند سال گذشته طلای مسابقات باکو در جمهوری آذربایجان، طلای جهانی کشور چک، طلا و نقره مسابقات لهستان را در کارنامه دارم اما جای مدال پارالمپیکی در کلکسیون افتخاراتم خالی است. تمام زندگیم را برای کسب این مدال گذاشتم؛ امیدوارم فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک کمک کنند تا بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

این ملی‌پوش پارادوومیدانی افزود: شانس مدال طلای پارالمپیک را دارم اما لازمه این کار آرامش تمرینات و دور کردن استرس از من است. اگر کمک کنند این ظرفیت را در خود می بینم که که در توکیو به سکوی نخست و مدال طلا برسم. اما ممکن است برای توکیو اتفاقات بازی‌های امارات رخ دهد. در حالی که بلیت رقابت های امارات برایم رزو شده بود در دقیقه ۹۰ منصرف شدند. بهانه این بود که با رنکینگ جهانی فاصله دارم و این رکورد از سال ۲۰۱۶ محاسبه شده بود در حالی که صاحب رکورد در رقابت‌های امارات حضور نداشت.

وی در پایان گفت: بیکارم و تمام تمرینات خود را برای موفقیت در پارالمپیک گذاشتم هیچ قراردادی با باشگاه‌ها ندارم و برای خرید مکمل‌ باید از جیب خود هزینه کنیم. فدراسیون حتی من را بیمه نکرده است.

امیر خسروانی نماینده ایران در ماده پرش طول مردان کلاس T۱۲  در سومین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ثبت رکورد ۷.۰۱ مدال برنز را از آن خود کرد.

برچسب‌ها پارالمپیک محمود خسروی وفا ایرنا فدراسیون دو و میدانی هادی رضایی جاکارتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارالمپیک محمود خسروی وفا ایرنا فدراسیون دو و میدانی هادی رضایی جاکارتا پارالمپیک محمود خسروی وفا ایرنا فدراسیون دو و میدانی هادی رضایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۳۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند