Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:48:13 GMT

اصلاح شبکه‌های فرسوده آب در شهرستان دهاقان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۰۱۴۶

اصلاح شبکه‌های فرسوده آب در شهرستان دهاقان

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان دهاقان از اصلاح شبکه های آبی به طول ۲۰۰ متر در این شهرستان به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی لوله ها خبر داد.

احمدرضا زارعان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان با اشاره به اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب محله عطا آباد و قسمتی از خیابان‌های شهر، اظهار کرد: لوله های به کار رفته برای اصلاحات از جنس پلی اتیلن به قطرهای۹۰و۱۱۰ میلیمتر است که به طول ۲۰۰ متر استانداردسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هزینه این عملیات را دو میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری عنوان کرد و گفت: برخی از شبکه ها و لوله‌های آبرسانی شهر دچار فرسودگی است که نیاز به اصلاح دارد.

مدیر آبفا شهرستان دهاقان با اشاره به تکمیل مخزن دو هزار مترمکعبی آب شهر گلشن نیز افزود: عملیات ساخت این مخزن ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارعمرانی منطقه تامین شده است که به زودی آبگیری آن انجام می شود.

زارعان گفت: آزمایش‌های آبگیری این مخزن انجام شده و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی با توجه به تکمیل ۸۰ درصدی ایستگاه پمپاژ شماره سه خط انتقال آب از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی به دهاقان، اظهار کرد: ایستگاه شماره یک در شهر طالخونچه در حال احداث است و شماره های دو و سه در روستاهای قمبوان و سه راه لاریچه با پیشرفت های بالایی مواجه است.

مدیر آبفا شهرستان دهاقان تصریح کرد: خط انتقال آب به شهرستان از طرح های بزرگ منطقه است که امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی ساخت، آزمایش و ... نیز تکمیل شود.

کد خبر 404619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح انتقال آب مبارکه دهاقان گلشن آب و فاضلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان دهاقان با حضور مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و مسئولان و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم پروژه مشارکتی احداث محور ارتباطی روستاهای شمال شهرستان دهاقان به مهیار به طول ۲۳ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

این محور ارتباطی سبب کاهش ۲۰ دقیقه‌ای مسافت به اصفهان می‌شود و این نزدیکی از مطالبات مردم دهاقان جهت نزدیکی مسافت و راحتی در رفت و آمد به اصفهان بود.

در ادامه آئین بهره‌برداری از پروژه برق رسانی به منطقه آستانه، بودجان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی برق رسانی به فاز ۲ این منطقه به طول ۵ کیلومتر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شد.

هم‌چنین گلخانه فلفل دلمه‌ای در روستای دزج و واحد تولیدی طراحی و ساخت بخاری‌های گلخانه‌ای و مرغداری در شهرک صنعتی دهاقان با مساحت ۶ هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 6095464

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳