Web Analytics Made Easy - Statcounter

 المیادین به نقل از یک منبع میدانی مسئول در عراق گزارش داد نابودی کامل سامانه راداری پایگاه آمریکایی عین الاسد در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعی است.

اخبار بین‌الملل- فرماندار ایالت تگزاس آمریکا هم اعلام کرده است دستگاه های رسمی ایالت تگزاس در معرض تلاش برای هک از سوی ایران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار ایالت تگزاس طرفداران سردار سلیمانی ، فرمانده پیشین سپاه قدس طی 48 ساعت گذشته هر دقیقه 10 هزار بار تلاش برای هک علیه سیستم های آمریکایی انجام داده اند.

پایگاه اینترنتی وایس (VICE) نیز تصویری از صفحه اینترنتی وزارت کشاورزی آمریکا در ایالت تگزاس را منتشر کرد که پس از حمله سایبری برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد. هکرهای ایرانی تصویری از (شهید سردار) قاسم سلیمانی را با عبارت (هک از طرف هکر ایرانی) در صفحه وزارت کشاورزی قرار دادند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حمله موشکی سپاه سردار سلیمانی حمله سایبری حمله موشکی سپاه عین الاسد سیستم راداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • (ویدیو) تصاویر پربازدید از ساخت پهپاد و سیستم راداری توسط یک جوان افغان
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد