Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: بر اثر سقوط اتوبوس تهران ـ گنبدکاووس به دره در محدوده خطیرکوه ورسک (فیروزکوه) متأسفانه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با بیان اینکه برای بررسی وضعیت مصدومان در بیمارستان شهدای زیرآب حضور دارد، اظهار داشت: این اتوبوس 43 سرنشین داشت که ساعت حدود 2 و 30 دقیقه بامداد امروز در محور فیروزکوه محدوده خطیرکوه ورسک به دره سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه تعدادی از شهروندان گلستانی جان خود را در این حادثه از دست داده‌اند، افزود: تا کنون 19 نفر در این حادثه جان باخته‌اند که تعدادی در محل حادثه و برخی مصدومان نیز در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

یک کشته و 10 مصدوم در واژگونی اتوبوس زاهدان_مشهدکلیه ناوگان اتوبوسرانی قم برای مراسم تشییع سپهبد سلیمانی رایگان شد140 دستگاه اتوبوس ایاب و ذهاب عزاداران در شهر کرمان را انجام می‌دهند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در حال حاضر 24 نفر از مصدومان این سانحه در بیمارستان شهدای زیرآب در حال مداوا هستند.

وی درباره علت وقوع این سانحه تلخ بیان داشت: بررسی‌های اولیه حاکی از نقص فنی در سیستم این اتوبوس بوده است.

میقانی افزود: در حال حاضر در بیمارستان حضور داریم و در صورتی که نیاز برای جابه‌جایی مصدومان این سانحه باشد، هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/582/a

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد