Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور معدنی و اکتشافات سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با توجه به همزمانی مراحل صدور گواهی کشف نخستین معدن سنگ‌آهن استان با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، این مجموعه به اسم شهید بزرگوار، مزین و نام‌گذاری شد.

جمال مومیوند اظهار کرد: ذخیره قطعی این معدن ۵۰ هزار تن است که در شهرستان الیگودرز قرار دارد و تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با ثبت این معدن، تعداد معادن استان به ۲۲ مورد افزایش یافته که انتظار می‌رود با توجه به زنجیره ارزش سنگ‌آهن، تحول قابل‌توجهی در حوزه معدنی استان ایجاد شود.

معاون صمت لرستان فولاد، نورد، ورق، پرس و ابزارآلات را زیرمجموعه‌های زنجیره تولید سنگ‌آهن برشمرد و گفت:‌ فعال شدن زنجیره پایین‌دست، اشتغال و افزایش حقوق دولتی از دیگر آثار مثبت این معدن خواهد بود.

مومیوند تصریح کرد: اکنون ۲۱ نوع ماده معدنی از معادن لرستان استخراج می‌شود که با آغاز کار بهره‌برداری از معدن آهن، این رقم به ۲۲  مورد می‌رسد.

وی بیان کرد: با توجه به همزمانی مراحل صدور گواهی کشف نخستین معدن سنگ‌آهن لرستان با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این مجموعه به اسم شهید بزرگوار، مزین و نام‌گذاری شد و امیدواریم نام این شهید منبع و منشأ خیروبرکت در استان شود./ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر

در نشستی با حضور معاونان توسعه مدیریت و عمرانی استاندار کرمان در خصوص مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر کرمان تصمیم‌گیری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس استان و نمایندگان شرکت‌های معدنی در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار شد.

به گفته علی بیگ‌زاده این همکاری و مساعدت در راستای مصوبه شورای آموزش و پرورش استان و نظر به تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش با بنگاه‌های معدنی صورت می‌گیرد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: با تکمیل زیرساخت‌ها در حوزه آموزش و پرورش، می‌توانیم به آینده توسعه‌یافته خودمان امیدوار باشیم.

بیگ‌زاده بیان کرد: شهر کرمان، پیشانی استان و محل حضور جمع کثیری از زائران و محبان سردار دل‌ها از جمله دانش‌آموزان است و در چند سال گذشته شاهد اردو‌های دانش‌آموزی از اقصی نقاط کشور هستیم. 

وی خاطرنشان کرد: هر اقدام و تخصیص اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است و به ارتقای آینده کشور کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی