Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:22:35 GMT

احداث بازارچه‌های محلی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۰۵۹۱

احداث بازارچه‌های محلی در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان به لزوم احداث بازارچه‌های محلی در خرم‌آباد تاکید کرد و گفت: باید یک سامانه جهت ورود و خروج کالاهای استراتژیک در استان راه‌اندازی شود.

اسد عبدالهی ضمن تاکید به اینکه فضای آرامی در بازار استان حاکم است، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی تنظیم بازار استان بر اوضاع مسلط هستند و شرایط کاملا مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برخی از کالاها در روزهای اخیر دارای کاهش قیمت بوده‌اند، افزود: برخی از کالاها نسبت به سال گذشته به میزان دوبرابر در انبارهای استان وجود دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه جلسه امروز تنها جهت ارزیابی میزان آمادگی ستاد تنظیم بازار استان برگزار شده است، عنوان کرد: باید گشت‌های مشترک دستگاه‌های متولی با قوت بیشتری جهت کنترل بازار استمرار یابند.

او بیان کرد. ستاد تنظیم بازار در شهرستان‌های استان فعال شده و میزان فعالیت‌های آن‌ها افزایش یافته است.

عبدالهی با تاکید به اینکه انبارهای استان باید به‌ انداره شش ماه دارای کالاهای استراتژیک باشند، خاطرنشان کرد: باید یک سامانه جهت ورود و خروج کالاهای استراتژیک در استان راه‌اندازی شود.

او  با بیان اینکه شرایط کنونی بازار استان رضایت‌بخش است، تصریح کرد: باید تولید، توزیع و نظارت بر کالاها با جدیت پیگیری شود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم راه‌اندازی بازارچه‌های محلی در شهر خرم‌آباد تاکید و گفت: بازارچه‌های محلی باید برای شرایط خاص راه‌اندازی شوند و در این راستا می‌توان از تجربیات سایر استان‌ها استفاده کرد.

او با بیان اینکه بهتر است شهرداری متولی راه‌اندازی بازارچه‌های محلی شود، اظهار داشت: از آنجایی که بخش خصوصی به دنبال منافع خود است بنابراین با واگذاری بازارچه محلی به بخش خصوصی به اهداف مدنظر نخواهیم رسید.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری لرستان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر چگینی پیش از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: پرونده قضائی در راستای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت تشکیل شد.

وی پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم ادامه داد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت گفت: ضمن تشکیل پرونده قضائی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

کد خبر 6095546

دیگر خبرها

  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش