Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات درمانی و بهداشتی توسط ۲۳۰ پزشک خیر و نیکوکار گیلانی به نیازمندان، قشر محروم و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان ارائه می‌شود. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که توسط نهادهای حمایتی باید برای تحقق و اجرای آن برنامه‌ریزی شود حوزه سلامت است و در همین راستا مجموعه‌ای از خدمات درمانی توسط پزشکان خیر و نیکوکار گیلانی به نیازمندان، قشر محروم و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با بیان اینکه تعداد 230 نفر از پزشکان خیر با این نهاد حمایتی همکاری داشته و به مددجویان نیازمند خدمات درمانی ارائه می‌دهند عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به 66 پزشک خانواده، 138 پزشک متخصص، 4 پزشک فوق تخصص و 22 دندانپزشک با کمیته امداد گیلان همکاری می‌کنند.

عباس اهرابی ارائه کمک‌های نوع‌دوستانه در قالب پرداخت‌های نقدی، ایجاد سرپناه و یا ویزیت رایگان نیازمندان را توسط قشر خیر و نیکوکار استان گیلان مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: خیران استان گیلان در تمامی حوزه‌های عام‌المنفعه حضور خوبی داشته و در راستای دستگیری از نیازمندان با نهاد کمیته امداد همکاری بهینه‌ای دارند.

امکانات تخصصی برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم کردستان فراهم شودتصاویر/ ارائه خدمات درمانی رایگان توسط گروه‌های جهادی در گل‌تپه ورامینخدمات درمانی و بهداشتی ‌هفته بسیج در نقاط محروم استان فارس ارائه می‌شود

وی ضمن درخواست از جامعه نیکوکار و خیران گیلان برای مشارکت و کمک بیشتر به نیازمندان و اقشار محروم استان خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه در اجتماع به‌ویژه در جامعه پزشکی یکی از راه‌های کاهش آلام نیازمندان است و هرکس با توجه به تخصصی که دارد می‌تواند گام مؤثری در این رابطه بردارد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همکاری و برقراری اتحاد لازم جهت ارائه خدمات گسترده‌تر به نیازمندان در حوزه بهداشت و درمان و سایر حوزه‌ها را لازم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: ارائه خدمات و کمک‌های حمایتی در سطوح مختلف به افراد نیازمند تحت پوشش یکی از رسالت‌های اصلی نهاد کمیته امداد محسوب می‌شود.

اهرابی با بیان اینکه در حال حاضر چیزی حدود 116 هزار خانوار در استان گیلان تحت حمایت نهاد کمیته امداد قرار دارند خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌ها با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و دادن خدمات مشاوره‌ای جهت ایجاد کسب و کار موجب ارتقاء سطح زندگی و اقتصادی مددجویان کمیته امداد استان گیلان می‌شود.

وی پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی را به عنوان یکی از خدمات ارائه شده کمیته امداد در بخش حمایت‌های بهداشتی و درمانی از مددجویان تحت پوشش این نهاد اعلام کرد و گفت: تشکیل پرونده پزشکی نزد پزشک خانواده برای هر بیمار و یا کسب خدمات مشاوره پزشکی ازجمله مزایای بیمه خانوارهای تحت حمایت محسوب می‌شود.

اهرابی فراگرفتن انواع مهارت‌های فنی و تخصصی و زمینه‌سازی جهت ایجاد اشتغال مددجویان کمیته امداد استان گیلان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: گیلان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه اشتغال روستایی به ویژه در حوزه کشاورزی، صنایع‌دستی و دامپروری دارد که باید از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی ایجاد اشتغال خانگی و حمایت از راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی را یکی دیگر از اهداف و رویکردهای کمیته امداد در استان گیلان خواند و ابراز داشت: این موضوع به ویژه برای اشتغال به کار زنان سرپرست خانوار مددجوی این نهاد با جدیت دنبال می‌شود که در این راستا علاوه بر ایجاد شغل سطح اقتصاد خانوار نیز ارتقاء پیدا می‌کند.

اهرابی مهم‌ترین روش‌های پرداخت غیرحضوری کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد گیلان را نیز برشمرد و گفت: ارسال عدد یک به سرشماره 8877 و یا شماره‌گیری کد دستوری #013*8877* از جمله روش‌هایی هستند که خیران و نیکوکاران استان می‌توانند از طریق آن‌ها جهت حمایت از خانواده‌های محروم یاریگر ما باشند.

انتهای پیام/614/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین