Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا تسنیم خبر داده که آیاندا پاتوسی بازیکن تیم فوتبال بنی یاس امارات بعد از توافق با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان تا پایان فصل به این تیم پیوسته است.
این انتقال درحالی رقم خورد که اخیرا باشگاه‌های استقلال و سپاهان به طور جدی به دنبال جذب این بازیکن بودند اما درنهایت مذاکرات چراغ خاموش فولادی به نتیجه رسید تا مهمترین چهره نقل و انتقالاتی فصل (تاکنون) سر از اهواز در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این از باشگاه استقلال خبر رسیده بوده که با این بازیکن توافقات نهایی شده است اما در نهایت احتمالا با سختگیری‌هایی که وزارت ورزش برای جذب بازیکن خارجی بر سر راه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گذاشته بود و البته تعلل مسئولان آبی‌پوشان این بازیکن به پیشنهاد فولادی پاسخ مثبت داد. 

انتقال این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه کیپ تاون سیتی آفریقای جنوبی قرار دارد، به طور قرضی به فولاد انجام شده است و قرار است درصورت رضایت کامل باشگاه فولاد از این بازیکن مدت همکاری دوطرف برای فصل آینده نیز تمدید شود.

43 43

کد خبر 1340539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایاندا پاتوسی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه فولاد خوزستان نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • مورد عجیب عبدالله
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور