Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر والنسیا پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپورت، رئال مادرید با شکست والنسیا به فینال سوپرجام اسپانیا صعود کرد. نخستین دیدار نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا چهارشنبه شب در جده عربستان بین دو تیم رئال مادرید و والنسیا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهکشانی‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسند تا به فینال راه پیدا کنند.

زیدان از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و به فینال برسیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و این بسیار مهم است.

او ادامه داد: بازی را خوب آغاز کردیم و با هماهنگی بالا و تلاش زیادی که از خود نشان دادیم یک پیروزی قاطع را به دست آوردیم. همیشه می‌خواهیم در زمین متفاوت ظاهر شویم و دست به کارهای جدید بزنیم. دیدارهای حذفی همواره سخت است و ممکن است که هر اتفاقی رخ دهد. خوشحالیم که ما پیروز این بازی شدیم.

زیدان در ستایش از عملکرد یوویچ گفت: او بازی خوبی را به نمایش گذاشت. هر بازیکنی وقتی زیاد بازی نکند شرایط برای او سخت می‌شود.

او درباره غیبت بیل گفت: دوست داشتیم او بازی کند اما مصدومیت اجازه نداد و از نظر بدنی در شرایط خوبی نبود.

زیدان در پایان گفت: نمی‌دانم آیا این بهترین رئال است یا نه اما آنچه می توانم بگویم این است که تیم در شرایط خوبی قرار دارد. از عملکرد خود خوشحال هستیم و با شایستگی به فینال راه پیدا کردیم.

رئال مادرید باید در فینال به مصاف برنده بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید برود که این دیدار امشب (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید والنسیا اسپانیا ورزشی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!