Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان، در دوره آموزشی زیست محیطی شرکت کردند.

او افزود: در این بازدید دانش آموزان ضمن مشاهده حیوانات تاکسیدرمی شده موجود در موزه، آموزش‌های زیست محیطی را در زمینه اهمیت تالاب ها، جایگاه پرندگان در محیط زیست و چگونگی حمایت و حفاظت از زیستگاه‌های پرندگان، از سوی طالب مخیمر کارشناس آموزش اداره فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجدمی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش یکی از موثرترین مولفه‌های تاثیرگذار در حفظ اصولی محیط زیست است، در بیشترآموزش‌ها سعی بر این است که حفاظت از محیط زیست را به دانش آموزان مورد آموزش قرار گیرد و با تنویر افکار عمومی به ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی پرداخته شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در پایان از محمدی مدیر آموزشگاه امام هادی (ع) برای اهتمام دادن به مسایل مربوط به محیط زیست کمال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست تالاب شادگان منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس