Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی با صدور پیام تسلیتی در این خصوص نوشت: بی‌تردید هیچ یک از این مصیبت‌ها قابل جبران نیست اما در راستای تسکین آلام و التیام زخم بازماندگان، صنعت بیمه به سهم ناچیز خود، آمادگی پرداخت خسارات تعهد شده جانباختگان و غرامت مصدومان حوادث و سوانح اخیر را اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رییس کل بیمه مرکزی به شرح زیر است:

کنون صبر باید بر این داغ ها

که پر گل شود کوچه ها باغ ها

هجرت غم‌بار اما سرافرازنه سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نه یک سرزمین که جهان اسلام و تمامی آزادگان و آزاداندیشان دنیا را داغ‌دار کرد.

بار دیگر هجران آسمانی شیفتگان فرهنگ شهادت و رهروان راه پایمردی و حق طلبی، همان‌ها را به سوگ و ماتم نشاند که پیش از این در سوگ سردار شهید به ماتم نشسته اند.

ضایعه جان باختن جمعی از مشایعت کنندگان آن اسطوره ی مقاومت و مردانگی را به پیشگاه ولی عصر (عج)، نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامی آحاد ملت خداجوی ایران، تسلیت و تعزیت عرض می کنم و ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای مصدومان مخلص این حادثه تاسف بار، صبوری بازماندگان را از درگاه باریتعالی مسالت دارم.

تادیه خون‌بهای جانباختگان این حادثه جز با وصال حق تعالی و محشور شدن با سید و سالار شهیدان و قرب سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی ممکن نیست.

در کنار این درد و داغ عظیم، سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ نیز بار دیگر دل مردم شریف ایران را به درد آورد و خانواده های بسیاری را به سوگ عزیزان خود نشاند.

بی‌تردید هیچ یک از این مصیبت‌ها قابل جبران نیست اما در راستای تسکین آلام و التیام زخم بازماندگان، صنعت بیمه به سهم ناچیز خود، آمادگی پرداخت خسارات تعهد شده جانباختگان و غرامت مصدومان حوادث و سوانح اخیر را اعلام می دارد.

غلامرضا سلیمانی

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران صنعت ولی عصر ملت سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • آخرین وضعیت خسارات حریق امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های خوزستان از دست رفت
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟