Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم شب هفتم حاج قاسم، سرباز وطن، مردی که اسوه شجاعت مقاومت و ایثار هم‌اکنون در مزار شهداس شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از  کرمانشاه، امروز، شب هفتم حاج قاسم، سرباز وطن است، مردی که اسوه شجاعت مقاومت و ایثار بودند.

فرمانده چگونه باور کنم رفتنت را، دلم ما برای بصیرت‌های شما، برای فرماندهی پرصلابتت و برای آرزوهای شهادتت تنگ شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم! بلند شو و ببین بردارانت پشت بیسیم هنوز منتظر صدایت هستند، بلند شو فرمانده و علمت را بردار.

سردار دل‌ها! بلند شو و نظاره‌گر خواری آمریکا و ویرانی عین‌الاسد باش، بلند شو و نظاره‌گر باش که چگونه ملت ایران روزگذشته انتقام سخت سپاه پاسداران را از متجاوزان آمریکایی به خون‌خواهی شما، با چشمان گریان جشن گرفتند...  به هر کجا می‌پیچیم بوی عشق به شما می‌پیچد....بلند شو بردار....

به همین مناسبت در  مزار شهدا شهر کرمانشاه مراسمی در حال برگزاری است، هم‌اکنون از همان ورودی مزار شهدا تا جایگاه مراسم جمعیت زیادی از قشرها، چهره‌ها و سنین مختلف حضور دارند، آمده‌اند تا در مراسم هفتمین روز سردار آسمانی حضور به‌عمل رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن عرض تسلیت هفتمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار دلاور جهان اسلام، اظهار داشت: هم‌اکنون به مناسبت هفتمین روز شهادت پرافتخار حاج قاسم سلیمانی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و بنیاد شهید امور ایثارگران مراسم گرمیداشت یاد و خاطر شهید والامقام در کنار گلگون کفنان انقلاب اسلامی در قطعه 9 باب فرودس در حال برگزاری است.

عباس سروری گفت: ان‌شاالله امروز هم مراسم همچون دیگر مراسم‌های که در سطح استان برای گرامیداشت سردار شهید و همرزمانش برگزار شد با حضور مرد قهرمان‌پرور، دلاور و شهید پرور کرمانشاه باشکوه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نیز در ادامه این گفت‌وگو، ضمن عرض تسلیت سالرزو شهادت حضرت زهرا(س)، گفت:امروز به مناسبت درگذشت هفتین روز از درگذشت سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی در داخل مزار شهدا در حال برگزاری است.

کیومرث غلامی ادامه داد:به همین مناسبت از ساعت هفت صبح یک سری محدودیت‌های ترافیکی را درحال اجرا داریم که بهتر است  شهروندان با توجه به ازدحامجمعیت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدا و از تقاطع جعفرآباد به سمت میدان شهدا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون‌ها و کامیونت‌ها را تا زمان پایان مراسم اعلام کرده‌ایم.

غلامی تصریح کرد: در داخل مزار شهدا با توجه به اینکه جایگاه و محل تجمع همشهریان در کنار قطعه شهدا است همکاران ازقطعه 9، 49 و 56، سرراهی کنار حسینیه داخل مزار شهدا و ازباب الحیدر تا محل جایگاه اعمال محدودیت تردد و توقف اجرا می‌کنند.

وی افزود: ورودی از طرف بزرگراه امام فقط باب العلما در نظر گرفته شده و خروجی به سمت بزرگراه امام از باب الشهدا است و باب النبی برای ورود به کیانشهر در نظر گرفته شده است

غلامی خاطرنشان کرد: پارکینگ هم در کنار باب العلما واقع شده و خیابان فرعی داخل باغ فردوس که شامل محدودیت تردد نمی‌شود نیز می‌توان برای پارکینگ استفاده شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی کرمانشاه سپاه پاسداران حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان