Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:30:23 GMT

افزایش ۱۳ درصدی تولید گوشت مرغ در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۱۶۸۸

افزایش ۱۳ درصدی تولید گوشت مرغ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا کنون تولید گوشت مرغ در هرمزگان ۱۳ درصد افزایش یافته است.

طهماسب غلام پور صبح امروز(۱۹ دی ماه) در جمع خبرنگاران در این خصوص افزود: در این مدت بیش از ۱۳ میلیون قطعه در مرغداری‌های استان جوجه ریزی و بیش از ۲۶ هزار تن گوشت مرغ تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهمترین دلایل افزایش جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در استان را فعالیت مجدد واحدهای تعطیل و غیر فعال، تامین نهاده‌های طیور، تعادل در عرضه و تقاضا و نیاز بازار به گوشت مرغ عنوان کرد.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود: امسال نیز ۴ میلیارد تومان سرمایه درگردش برای واحدهای غیر فعال و نیمه فعال مرغداری استان اختصاص یافت.
غلام پور اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت نهاده‌های دامی و تسهیلات می‌توانند به سامانه سما صط مراجعه کنند
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان افزود:تا پایان سال نیز با ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان تولید گوشت مرغ به ۳۵ هزار تن می‌رسد.
وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون نیز ۲۵ واحد مرغداری غیر فعال به چرخه تولید بازگشت، اضافه کرد: هرمزگان بیش از ۲۵۰ واحد مرغداری فعال دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تولید مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این محصول که بدون بو و با طعم مطبوع است، با یک پنجم قیمت نمونه‌های خارجی به تولید تجاری رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد