Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا اذعان کرد که ۱۱ فروند از موشک‌های شلیک شده توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، «مارک میلی» رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا بامداد پنجشنبه اذعان داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته ۱۶ فروند موشک بالستیک کوتاه‌برد از سه نقطه در ایران شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میلی، دست کم ۱۱ فروند از این موشک‌ها به هدف خود در پایگاه نظامی عین الاسد که محل حضور نیروهای آمریکایی است اصابت کرده و یک فروند دیگر تاسیساتی در اربیل عراق را هدف قرار داد.

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا نیز که کنفرانس خبری مشترک با میلی داشت، مدعی شد که هدف‌های منهدم شده توسط موشک‌های ایران شامل تعدادی چادر، یک فروند بالگرد و یک لانه بوده و در کل خسارت سنگی به بار نیاورده است.

رییس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده در ادامه اظهارات متناقض مقام‌های آمریکایی گفت که به اعتقاد او هدف حمله موشکی ایران "برای آسیب ساختار و تخریب خودروها، تجهیزات و هواپیماها و کشتن نیروهای آمریکایی" بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه در انتقام از ترور سردار سلیمانی در عملیاتی موفق به نام «عملیات شهید سلیمانی» ده‌ها فروند موشک زمین به زمین به پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین‌الاسد» واقع در استان الانبار عراق شلیک کرد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه

منبع: ایرنا

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد