Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: با توجه به بارش برف و باران مدیران شهری به طور کامل در آماده باش به سر می‌ّرند.

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص آمادگی شهرداری تهران برای مواجهه با بارش برف و باران در شهر تهران گفت: با سازمان هواشناسی در ارتباطیم و از این سازمان گزارش های مربوط به بارش نزولات جوی را گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو از روزهای قبل و با توجه به پیش بینی امکان بارش نزولات جوی همه بخش‌های معاونت خدمات شهری به آمده باش کامل درآمده و نسبت به تآمین اقلام مورد نیاز نظیر ماشین آلات برف روبی و همچنین پر کردن مخازن شن و ماسه اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: تمامی مدیران خدمات شهری مناطق 22 گانه شهرداری تهران گشت زنی در مناطق استحفاظی خود را در دستور کار دارند تا به طور میدانی وضعیت منطقه را پایش کنند.

وی ادامه داد: هیچ نگرانی از بابت تأمین شن و نمک مخصوص و دپوی آن به مخازن شن و ماسه زرد رنگ وجود ندارد و دستورات لازم برای سرکشی به این مخازن هم صادر شده است.

یزدانی گفت: البته با توجه به شرایط و بارش نزولات جوی لازم است هموطنان در سفرهای درون شهری احتیاط بیشتری داشته و ترجیحا از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: این هماهنگی باعث شده تا در هر نقطه ای که نیاز به اقدامات بیشتری بوده انجام گیرد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران هواشناسی خدمات شهری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر