Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:02:57 GMT

استان مرکزی در عزای حضرت فاطمه(س)مشکی پوش است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۲۳۹۵

استان مرکزی در عزای حضرت فاطمه(س)مشکی پوش است

استان مرکزی در عزای حضرت فاطمه زهرا (س) سیاه پوش شده و مجالس عزاداری در سراسر این استان دایر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مساجد، تکایا، حسینیه ها، مهدیه ها، بقاع متبرک امامزادگان و سایر مراکز دینی استان مرکزی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برنامه های عزاداری و مجالس سوگواری برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حال و هوایی فاطمی را به مراسم‌های بزرگداشت این شهید بزرگ بخشیده است.

 

در این مراسم روحانیون و مداحان اهل بیت (ع) به بیان فضائل، سیره و ذکر مناقب و مصائب ام ابیها حضرت صدیقه کبری (س) و نحوه شهادت این بانوی بزرگ پرداختند و عزاداری و سینه زنی برگزار شد.

 

به رسم سال های گذشته در بسیاری از منازل شخصی عزاخانه زهرای مرضیه (س) برگزار است و در این مراسم مقام والای آن حضرت را گرامی  می دارند.

 

کانون های مساجد استان مرکزی نیز درایام فاطمیه و به یاد شهادت سردار آسمانی همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) با سیاه پوش کردن مساجد به عزاداری می پردازند.

 

مراسم ادعیه خوانی در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان، برپایی نمایشگاه‌های ماکت شهادت حضرت زهرا(س) و زندگی ایشان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری یادواره های شهدا بخشی از ویژه برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه  با حضور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان مرکزی برگزار می شود.

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کرمان شهادت سردار سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حضرت فاطمه س شهادت حضرت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود