Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:51:31 GMT

نگاهی به رویدادهای گالری‌های مشهد در آخر هفته

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۲۴۳۷

نگاهی به رویدادهای گالری‌های مشهد در آخر هفته

ایسنا/خراسان رضوی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری متنوعی در زمینه‌های مختلف هر هفته در سطح شهر برگزار می‌شوند که می‌توانند در جذب افراد به هنرهای مختلف فرهنگی و هنری مؤثر باشند و علاقه‌مندان به این حوزه‌ را با پیشنهادهای متنوعی روبه‌رو کند. 

نمایشگاه عکس «حضور خراسانی‌ها در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی» در نگارخانه اشراق، «مهرگان» در نگارخانه رضوان و نمایشگاه نقاشی نوید ظفرعلی‌زاده در نگارخانه رادین از جمله نمایشگاه‌هایی هستند که آخر این هفته در سطح شهر در حال برگزاری هستند و یا افتتاح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایشگاه نقاشی «هم‌نوایی رنگ‌ها» و «عمارت مهر» نیز در هفته آینده در نگارخانه رضوان و نگارخانه فردوسی افتتاح خواهند شد. بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم آزاد و رایگان است. در ادامه به جزئیات برگزاری و افتتاح این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم. 

نمایشگاه عکس «حضور خراسانی‌ها در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی»

نمایشگاه گروهی عکاسان حوزه هنری خراسان رضوی که شامل عکس‌هایی از حضور حماسی خراسانی‌ها در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی است، پنج‌شنبه 19 دی ماه ساعت 17 در نگارخانه اشراق افتتاح و تا پنج‌شنبه 26 دی ماه ادامه خواهد داشت. 

در این نمایشگاه گروهی عکس آثار لیلا سالک، وحید ارفع، مرضیه شاهرودی‌زاده، فاطمه فاضلی، بهروز رضایی شاد و سیده ریحانه یامی به نمایش گذاشته خواهد شد و عکس‌نوشت نیز از حمید سلطان‌آبادیان است. 

این نمایشگاه در طول دوران برگزاری از ساعت 17 تا 20 میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است. نمایشگاه گروهی عکاسان حوزه هنری خراسان رضوی در نگارخانه اشراق و در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی بین هاشمیه 20 و 22 برگزار می‌شود.

«مهرگان» 

«مهرگان»؛ نمایشگاه گروهی هنرمندان خوشنویس و دهمین دوره از سری نمایشگاه‌های مهرگان است که به همت استاد علیرضا کدخدایی و هنرجویان دوره مقدماتی تا فوق ممتاز از روز شنبه، 14 دی ماه در نگارخانه رضوان افتتاح شده است. 

در این نمایشگاه خوشنویسی آثار علیرضا کدخدایی، هانیه برزگر، بهروز حسنی، مریم نصرتی، سارا بهزادیان، روشنک امیرزاده هروی، بهاره برزگر، ملیحه شریف‌زاده، نسرین خضری‌مقدم، تکتم ملائکه، فرزانه درویش، معصومه برزگر، حمید شیرازی، نازنین شمس‌پور، فاطمه بهمن‌پور، ویدا امین التجاری، آرش مقدم و امین زنجانی به نمایش گذاشته خواهد شد. 

بازدید از نمایشگاه مهرگان تا پنج‌شنبه 19 دی ماه، صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 16 تا 19 ادامه دارد. نگارخانه رضوان در بلوار کوهسنگی، کوهسنگی 17، شماره 16 واقعا شده است. 
 
«هم‌نوایی رنگ‌ها» 

نمایشگاه انفرادی نقاشی «هم‌نوایی رنگ‌ها» روز شنبه 21 دی ماه ساعت 17 تا 20 در نگارخانه رضوان افتتاح خواهد شد و آثار نقاشی الینا ضرغامی‌مقدم در آن به نمایش گذاشته خواهد شد. 

بازدید از نمایشگاه انفرادی نقاشی «هم‌نوایی رنگ‌ها» تا پنج‌شنبه 26 دی ماه ادامه دارد و هنرمندان و هنردوستان می‌توانند جهت بازدید از ساعت 17 تا 20 به نگارخانه رضوان واقع در در بلوار کوهسنگی، کوهسنگی 17، شماره 16 مراجعه نمایند. 
 
«عمارت مهر»

نمایشگاه نقاشی «عمارت مهر» شنبه 21 دی ماه ساعت 10 صبح در نگارخانه فردوسی افتتاح خواهد شد و تا دوشنبه 23 دی ماه هر روز صبح‌ها از ساعت 10 تا 12 و عصر گها از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

لازم به ذکر است؛ عواید فروش این نمایشگاه به‌صورت صددرصد به نفع کودکان مبتلا به سرطان خراسان است. نگارخانه فردوسی در سه راه ادبیات، مجتمع دکتر شریعتی سازمان جهاد دانشگاهی واقع شده است. 

نمایشگاه نقاشی نوید ظفرعلی‌زاده

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های نوید ظفرعلیزاده جمعه 20 دی ماه در نگارخانه رادین افتتاح خواهد شد و تا چهارشنبه 25 دی ماه هر روز از ساعت 17 تا 20 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است. نگارخانه رادین در بلوار سجاد، حامد جنوبی 12، پلاک 108 واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مشهد پیشنهادهایی برای گالری گردی نگارخانه های مشهد نگارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان