Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع تبریز گفت: از بازار و بازاریان قهرمان تبریز تشکر می‌کنم که این مراسم به همت و پیشنهاد این عزیزان تشکیل و منعقد شده است. بازاریان تبریز، قدردانم از همت شما که مغازه‌های خود را به مدت یک روز به احترام شهادت حاج قاسم تعطیل کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تبریز باید هم اینگونه باشد و چراکه در تمام حوادث انقلاب پیشتاز است، آفرین بر تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها که ما را در این راه سربلند کردید. تلاش زیادی کردیم که پیکر مطهر حاج قاسم در تبریز هم تشییع شود تا جایی هم موفق شدیم اما در نتیجه بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: شهید سلیمانی در جناح‌ها و گروه‌های سیاسی نبود اما ذوب در انقلاب و خط نورانی امام راحل بود. شهادت حاج قاسم سلیمانی، زنده بودن انقلاب را به رخ همگان کشید، باید به سپاه پاسداران تبریک گفت که تنها یک سیلی به دشمن زدند که نشان داده شود که ما می‌توانیم.

آل هاشم اظهار داشت: امیدواریم، انتقام اصلی که همان حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه است به پایان برسانیم. این حضور فساد انگیز را به فضل الهی و با کمک نیروهای نظامی به پایان خواهیم رساند.

وی افزود: یکی دیگر از برکات شهید سلیمانی، جمع کردن آحاد مردم زیر تابوت شهید بود. باید این وحدت را قدر بدانیم و آن را از دست ندهیم.

کد خبر 4821215

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قزوین سپاه پاسداران گرگان شهرکرد شیراز بارش برف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز و به ویژه شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید مبارزه با جهل بود و کار معلمی نیز همین است بزرگی اندیشه و عظمت فکری این استاد باعث شده تا سالروز شهادتش به نام روز معلم نامگذاری شود.

محمودزاده افزود: رمز ماندگاری معلمان بزرگ خلوص آنها بود معلمانی که یاد و خاطرشان ماندگار شده است برای رضای خداوند و برای مردم کار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رفتار یک معلم می‌تواند مسیر زندگی یک دانش آموز را تغییر دهد ادامه داد: صلاحیت و مرجعیت علمی باعث می‌شود تا نفوذ کلام اتفاق بیافتد لذا توانمندسازی معلمان و دانش نظری، تخصصی و تربیتی آنان اهمیت زیادی دارد.

محمودزاده خودسازی در محضر استادان، تواضع، سخاوت و گشاده دستی در تعلیم دانش را از شاخص‌هایی عنوان کرد که باعث ماندگاری نام معلمان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی افزود: نقش پرورشی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش باید پررنگ‌تر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: وظیفه اصلی معلمان تربیت است. معلم مسئول تربیت نسل آینده است که باید برای این منظور به نحو شایسته قدم برداریم.

سعادتی افزود: سال ۱۴۰۳ سال اجرایی شدن سند تحول است و باید استان ما در این زمینه پیشقدم باشد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز