Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسکاتلندی عنوان کرد در حمله همیشه به شکاف میان مدافعان و دروازه بان حریف توجه می کند.

طرفداری- اندی رابرتسون، مدافع چپ باشگاه لیورپول در خصوص نفوذهایش از سمت چپ که منجر به پاس گل های زیادی برای قرمزها شده است، گفتگو کرد.

به گزارش لیورپول اکو، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند در این مورد گفت:

هروقت نفوذ می کنم، همیشه حواسم به شکافی است که بین مدافعان و دروازه بان حریف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانم که به عنوان یک مدافع، فضاهایی وجود دارند که شما نمی خواهید در آن جا دفاع کنید و من در حمله از آن ها استفاده می کنم.

او در مورد اینکه چه بازیکنی بیشترین توپ ها را از پاس های عرضی او دریافت می کند، افزود:

به نظر من صلاح و فیرمینو بیشترین توپ را دریافت می کنند. احتمالا سادیو مانه به خاطر این حرف از من متنفر می شود (با خنده). من می دانم که اگر نفر اول را از پیش رو بردارم، همیشه شانس بزرگی برای بازیکنی است که به او پاس خواهم داد. خوشحالم که چنین مهاجمان فوق العاده ای در لیورپول داریم که می توانند پاس های مرا به گل تبدیل کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!

به گزارش "ورزش سه"، منصفانه نیست که بحران لیورپول را به یک بازیکن مربوط کنیم، چه رسد به محمد صلاح که در تمام موفقیت‌های این تیم در دوران کلوپ بازیکنی بسیار مهم بوده است. بدون شک او یکی از نمادهای سال های اخیر لیورپول است. با این حال عملکرد ستاره مصری مقابل اورتون و در بازی های اخیر ناامیدکننده بوده است.

هنگامی که در 25 فوریه، لیورپول قهرمان جام اتحادیه شد، تیم مصدومان زیادی داشت و با مجموعه ای از بازیکنان باتجربه و جوان موفق به شکست چلسی شد. همان زمان تصور می شد با بازگشت مصدومان، لیورپول برای بردن سه جام دیگر فصل نیز شانس بالایی داشته باشد ولی شکست از یونایتد در جام حذفی باعث شد دست قرمزها از یک جام مهم کوتاه بماند. سپس نوبت به حذف از لیگ اروپا به دست آتالانتا رسید و دیشب نیز با شکست از اورتون، امیدهای لیورپول برای فتح لیگ بسیار کم شد.

صلاح سال 2024 را با دو گل مقابل نیوکسل در اول ژانویه در لیگ برتر (4-2) آغاز کرد و بلافاصله به همراه تیمش مصر راهی جام ملت های آفریقا شد. او در بازی دوم مرحله گروهی مقابل غنا مصدوم شد (2-2) و خیلی زود به لیورپول برگشت. صلاح در 17 فوریه مقابل برنتفورد (1-4 برای قرمزها و گلزنی) دوباره ظاهر شد.

اما صلاح در همان بازی مقابل برنتفورد دوباره دچار مصدومیت شد و در 7 مارس در پیروزی 5-1 برابر اسپارتا پراگ در لیگ اروپا به میادین بازگشت. از آن زمان، وینگر 31 ساله مصری در 12 بازی انجام شده در تمامی رقابت ها تنها 5 گل به ثمر رسانده است. در مجموع تا اینجای فصل 24 گل (17 گل در لیگ برتر) زده و 13 پاس گل داده است.

در مقابل اورتون، او صلاح همیشگی نبود و از مثلث تهاجمی فقط لوئیس دیاز نجات پیدا کرد. نه داروین نونیز و نه صلاح در سطح او نبودند و آنها همه دوئل های خود را باختند. در واقع صلاح پس از مصدومیت نتوانسته به بهترین سطح خود برگردد و در حساس ترین مقطع فصل نیز افت کرده که لیورپول به سختی تاوانش را داد.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • گل اندرو رابرتسون به وست هم (وست هم 1-1 لیورپول)
  • گل اول لیورپول به وستهم توسط رابرتسون در دقیقه ۴۸ + ویدئو
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!