Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه این مراسم با تشکر از امام جمعه محترم و ریاست اداره آموزش و پروش سرهنگ صالحی فرمانده سپاه ودیگر دست‌اندرکاران گفت: امروز ما در حماسه قرار داریم، حماسه اقتدار وعزت وسر بلندی که قهرمان ایران حاج قاسم با تمام رشادت‌ها و ایثارگری‌ها وفداکاری‌ها برای جاودانگی و امنیت ایران اسلامی ومردم مسلمان عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و۰۰ آفرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: وظیفه ما در قبال شهادت حاج قاسم که در کلام رهبر معظم انقلاب مدظله به آن اشاره شد دشمن شناسی است، آن هم دشمن امریکا و رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار که مهمترین نقشه انان این است که جوانان ومردم ما را دربخش‌های گوناگون دچار خلل کند.

عوضدخت افزود: دشمن می‌خواهد در عزم و اراده غیرت دینی انان تردید ایجاد کند که ما باید با اتکاء مردم و جوانان مبانی فکری اسلامی و انقلابی و وحدت ملی خودمان را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد بودم دانش آموزان عزیز این شهرستان چگونه بصورت گروهی و دسته‌های عزاداری با لباس رزم و بصورت حماسه بسوی مصلی محل تجمع مراسم می‌آمدند و چه شوری به پا کرده بودند و همگی یک صدا فریاد می‌زدند ما همه حاج قاسمیم آنان بخوبی حاج قاسم قهرمان را شناخته بودند ومیگفتند آرامش امروز ما مدیون حاج قاسم است آنان فهمیده بودند که چطور با داعش وتکفری‌های پلید مبارزه کرد وآنچه می‌گفتند بوی ایثار و عطر ایثار وفداکاری حاج قاسم از حرم زینب و حرم امام حسین و هرجای کشور‌های اسلامی و تا سراسر ایران به مشام میرسد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهادت قاسم سلیمانی حماسه مراسم بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟