Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:22:24 GMT

چه کسی نمی خواهد برای بارسلونا بازی کند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۳۱۸

چه کسی نمی خواهد برای بارسلونا بازی کند؟

امرسون، مدافع راست بتیس از شایعات انتقال به بارسلونا استقبال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امرسون، مدافع 20 ساله و برزیلی بتیس در این فصل عملکرد خوبی داشته و شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا مطرح شده است. این مدافع جوان در مصاحبه ای مدعی شد اگر پیشنهاد بارسا حقیقت داشته باشد، این اتفاق زودتر از تصورش رخ داده، اما در حال حاضر تمام تمرکز او روی موفقیت بتیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امرسون گفت: "چه کسی است که علاقه نداشته باشد برای بارسلونا بازی کند؟ من در حال حاضر روی عملکرد در لباس رئال بتیس متمرکز بوده و از حضور در این تیم بسیار خوشحالم. این باشگاه درهای حضور در فوتبال اروپا را به روی من باز کرد و می خواهم اعتمادی که به من شد را بهترین شکل ممکن جبران کنم. خدا از آنچه در آینده اتفاق می افتد خبر دارد.

 

من سعی کردم به بهترین شکل با شرایط جدیدم تطبیق پیدا کنم و اگر واقعا بارسلونا خواهان انتقال من باشد، باید بگویم که این اتفاق زودتر از انتظار من رخ داده است. این مهم است زیرا به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد تا بتوانم به کارم ادامه دهم، اما من روی اهدافم در بتیس متمرکز بوده و می خواهم به باشگاه کمک کنیم تا به اهدافش در این فصل برسد."

بارسلونا رئال بتیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد به دلیل اینکه مشخص شد هری مگوایر بازی‌های باقیمانده لیگ برتر را از دست می‌دهد، با خبر تلخی مواجه شده است.

این مدافع انگلیسی آخرین مدافع میانی باقی مانده در اختیار اریک تن هاخ در هفته‌های اخیر بود و در کنار کاسمیرو نقش مدافع میانی را اجرا می‌کردند.

با این حال، او در تمرینات پیش از جدال با کریستال پالاس دچار مصدومیت عضلانی شد که انتظار می رود او تا سه هفته از میادین دور بماند. باشگاه منچستریونایتد این خبر را تایید کرده است.

به این ترتیب او سه بازی آخر لیگ را از دست می‌دهد و شاید برای فینال جام حذفی مقابل منچسترسیتی در 25 می در دسترس باشد. همچنین احتمال این وجود دارد که او به مسابقات یورو برسد و بدون مشکل انگلیس را همراهی کند.

در این میان خبر خوشحال کننده برای اریک تن هاخ این است که جانی اِونز به تمرینات یونایتد بازگشته و می‌تواند جای مگوایر را مقابل پالاس بگیرد.

منچستریونایتد فرداشب در بازی خارج از خانه باید به مصاف کریستال پالاس برود و پس از آن به مصاف آرسنال، نیوکسل و برایتون خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!