Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:49:42 GMT

ادین ژکو: یوونتوس به رونالدو وابسته نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۳۱۹

ادین ژکو: یوونتوس به رونالدو وابسته نیست

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی رم ابراز امیدواری کرد این هفته موفق به گلزنی برابر یوونتوس شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل تورینو، حالا جالوروسی این هفته باید به مصاف دیگر تیم تورینی رفته و از یوونتوس میزبانی کند. ادین ژکو با یادآوردی اولین گلش در سری آ مقابل یوونتوس، مدعی شد یوونتوس تنها به کریستیانو رونالدو وابسته نیسد و آنها آماده مقابل با بیانکونری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ادین ژکو گفت: "رم و یوونتوس تیم هایی نیستند به یک بازیکن وابسته باشند. همه ما کریستیانو رونالدو را می شناسیم و می دانیم او چه بازیکن باکیفیتی است، اما رم آماده رویارویی با رونالدو و یوونتوس خواهد بود.

 

 

من در کنار الکساندر کولاروف، آنتونیو میرانته و فدریکو فازیو در بین قدیمی ترین بازیکنان رم هستم. ما بازیکنان جوان تر نکات برای پیشرفت شان چه در تمرین و چه در حین بازی گوشزد می کنیم و بازیکان جوان رم کیفیت زیادی دارند.

 

من اولین گلم در سری آ را مقابل یوونتوس به ثمر رساندم و شادی بی اختیارم بعد از گلزنی را به یاد دارم. من انتظار نداشتم گل بزنم زیرا ارسال توپ یاگو فالکه خیلی خوب نبود، اما من موفق به زدن ضربه به هدف شدم. این اولین گل من با لباس رم بود و من بسیار هیجان زده شدم. حالا من 97 گل به ثمر رسانده ام، اما تعداد گل هایم باید خیلی بیشتر از اینها می شد. من امیدوارم یکشنبه شب گل بزنیم، اما ما به چیزهای بیشتری از گلزنی من نیاز داریم.

 

عدم انتقال به اینتر در ابتدای فصل؟ من به این موضوع خیلی فکر نمی کنم. اینتر خیلی خوب بازی می کند و در کنار یوونتوس در رتبه اول قرار دارد. این مبارزه تا پایان ادامه خواهد داشت و به سود سری آ است."

آ اس رم یوونتوس کریستیانو رونالدو ادین ژکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم یوونتوس کریستیانو رونالدو ادین ژکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!