Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم انقلابی شهرضا برای پاسداشت هفتمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرضا راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مردم ولایتمدار شهرضا پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برای پاسداشت دلاورمردی‌های سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از میدان تاسوعای شهرضا تا میدان حر راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آمدند تا یک‌صدا بگویند، اگر سردار سلیمانی دیگر میان ما نیست اما اندیشه مقاومت و ایستادگی او همچنان میان ما جاری است و به هیچ دشمنی اجازه نمی‌دهیم تا دست تعدی به کشور دراز کند.

مردم با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند تا پای جان به آرمان‌های انقلاب وفادار خواهند ماند و پیرو راه سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی هستند.

گروه‌های مختلف مردم در حالی که عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، با شعارهای «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد اعلام حمایت و قدردانی کردند.

امروز مردم شهرضا از کوچک و بزرگ و پیر و جوان همراه با مسؤولان خود در این مراسم شرکت کردند و ضمن عزاداری و نوحه‌خوانی برای سردار بزرگ اسلام با حضور حماسی خود اعلام کردند که هیچ کس نمی‌تواند انسجام و همبستگی مردم ایران را از بین ببرد.

انتهای پیام/63101/م20/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سپهبد سلیمانی راهپیمایی مردم شهرضا شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تجلیل از کارگران شهرضایی
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟