Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهدمقدس گفت: بخش زیادی از اقدامات و عملیات عمرانی مربوط به گود کشتی باچوخه بابانظر انجام شده و با اعتبار خوبی که اختصاص پیدا کرده است، امیدواریم فاز اولیه و اصلی این پروژه تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید مسعود ریاضی در حاشیه بازدید از این مراحل احداث این گور با بیان اینکه کشتی چوخه یکی از ورزش‌های سنتی بسیار محبوب مردم مشهد و استان خراسان است، اظهار کرد: این ورزش بستر بسیار مناسبی برای انجام کار‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بوده است، زیرا با استقبال پرشور مردم روبه‌رو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام نقاط دنیا از رسوم و سنن خود صیانت می‌کنند. ما هم باید در این جهت گام برداریم. کشتی چوخه رسم و سنت پسندیده‌ای است با تماشاگر‌های پرشمار، به نحوی که در گود زینل‌خان شهر اسفراین، تا ۱۲۰ هزار نفر برای تماشای هر رقابت حضور پیدا می‌کنند.

نایب‌رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر مشهدمقدس با بیان اینکه بخش زیادی از اقدامات و عملیات عمرانی مربوط به گود کشتی باچوخه بابانظر انجام شده و پیشرفت خوبی داشته است گفت: در این مجموعه حضور ۳۰۰۰ تماشاگر پیش‌بینی شده و با اعتبار خوبی که اختصاص پیدا کرده است امیدواریم فاز نخست و اصلی آن تا ۲۲ بهمن به بهره‌برداری برسد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی تصریح کرد: مطالعات نشان داده است در زمان برگزاری رویداد‌ها و مسابقات ورزشی‌ای که با حضور پرشور مردمی همراه است، میزان بزه در شهر و منطقه کاهش می‌یابد، ورزش تأثیر مستقیم و بسزایی روی روابط اجتماعی دارد و می‌تواند اوقات فراغت شهروندان را به بهترین شکل پر کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن دهه فجر شورای شهر کشتی معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد