Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@13:01:05 GMT

افزایش قیمت نفت پس از حمله موشکی به بغداد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۷۳۷

به گزارش اکوفارس به نقل از ایسنا، بهای معاملات نفت برنت ۴۳ سنت معادل ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۶۵ دلار و ۸۷ سنت در هر بشکه رسید. قیمت نفت برنت روز چهارشنبه در واکنش به پاسخ کوبنده سپاه به حمله تروریستی آمریکا نوسان زیادی را تجربه کرد و سرانجام تحت تاثیر اظهارات رئیس جمهور آمریکا که اعلام کرد واشنگتن پاسخ نظامی نخواهد داد، ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصد سقوط کرد.

قیمت نفت اکنون نسبت به زمان حمله تروریستی هوایی آمریکا در عراق و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اندکی پایین رفته است.

بهای معاملات آتی وست تگزاس اینترمدیت آمریکا ۶۱ سنت معادل یک درصد افزایش یافت و به ۶۰ دلار و ۲۲ سنت در هر بشکه رسید.

در حمله روز پنج شنبه، دو راکت به منطقه سبز بغداد که مقر سفارتخانه ها و ساختمانهای دولتی است، اصابت کرد. با این حال حملات مذکور تلفاتی نداشت و هیچ کس مسئولیت آن را برعهده نگرفت اما نشان داد که التهابات خاورمیانه همچنان استمرار خواهد داشت.

همچنین آمار رسمی نشان داد ذخایر نفت آمریکا در هفته منتهی به سوم ژانویه به میزان ۱.۲ میلیون بشکه رشد کرده است در حالی که تحلیلگران در نظرسنجی رویترز کاهش ذخایر به میزان ۳.۶ میلیون بشکه را پیش بینی کرده بودند.

بر اساس گزارش رویترز، در این بین بانک جی پی مورگان پیش بینی خود از قیمت نفت برنت در سال ۲۰۲۰ را حفظ کرد و همچنان انتظار دارد میانگین این شاخص قیمت ۶۴ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی پس رفت

قیمت طلا برای دومین سقوط هفتگی متوالی تعیین شد و ‌می‌تواند نشانه‌های بیشتری در مسیر سیاست‌گذاری فدرال رزرو ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا تقریباً بدون تغییر در ۲۳۰۲ دلار و ۵۱ سنت بود. قیمت‌ها در این هفته بیش از یک درصد کاهش یافت. هر اونس طلای آمریکا ثابت ماند و در ۲۳۱۰ دلار و ۴۰ سنت قرار گرفت.

اس‌پی‌دی‌آرگلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن ۰.۱۷ درصد کاهش یافت و از ۸۳۱.۰۴ تن در روز چهارشنبه به ۸۲۹.۶۰ تن در روز پنجشنبه رسید.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۶.۶۵ دلار رسید و در هفته نزدیک به دو درصد کاهش یافت. پلاتین حدود ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۷.۱۵ دلار رسید و در مسیر افزایش هفتگی قرار گرفت. پالادیوم با ۰.۲ درصد افزایش به ۹۳۷.۵۷ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طلای جهانی پس رفت
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین