Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:48:31 GMT

بعد از برد مقابل سالزبورگ بسیار عصبانی بودیم!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۳۷۸۰

بعد از برد مقابل سالزبورگ بسیار عصبانی بودیم!

اوکسلید چمبرلین، ستاره انگلیسی لیورپول، مدعی شد که این تیم حتی از نتیجه تساوی در بازی ها نیز ناراحت می شود.

به گزارش "ورزش سه"، اوکسلید چمبرلین بعد از شش فصل حضور در آرسنال نهایتاً در سال ۲۰۱۷ راهی آنفیلد و باشگاه لیورپول شد. این ستاره انگلیسی در ابتدا نمایش های فوق العاده را برای تیم یورگن کلوپ ارائه می داد اما یک مصدومیت شدید باعث شد او مدت زمان زیادی را به دور از میادین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمبرلین مدتی پیش و بعد از آن مصدومیت طولانی به میادین باز گشت و رفته رفته به فرم فوق‌العاده خود نزدیک می‌شود.

ستاره انگلیسی لیورپول در مصاحبه جالب وخواندنی مدعی شد که این تیم حتی از نتیجه تساوی در بازی‌ها نیز ناراحت می شود. چمبرلین در این باره گفت: " بازیکنان فوق‌العاده مهمی در تیم وجود دارد اما اگر ما در یک بازی حتی به نتیجه تساوی نیز دست پیدا کنیم ناراحت می شویم. به خاطر دارم که ما در برابر سالزبورگ قرار گرفته و با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسیدیم اما اگر بعد از آن بازی شما به رختکن می آمدید، فکر می‌کردید که ما در آن بازی شکست خورده ایم چرا که همه از نحوه بازی تیم عصبانی و ناراحت بودند.

یورگن کلوپ بعد از بازی به رختکن آمد و به من دلداری داد. او به ما گفت: «مشکلی نیست بچه ها درست است که خوب نبودیم اما مهم این بود که پیروز شدیم.»"

 

 

 


چمبرلین در ادامه گفت: " باید به پیشرفت خودمان ادامه دهیم. در این فصل چند بازی دیگر وجود داشت که ما عملکرد خیلی خوبی ارائه ندادیم اما با مدیریت کردن بازی موفق شدیم که نتیجه پیروزی را حفظ کنیم."

الکس اکسلید چمبرلین لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!