Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سردار محمد نظر عظیمی صبح امروز پنج شنبه در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، گفت: شهدا مصادیق بارز این آیه «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیه» هستند که بر پیمان خود در مقابل مستکبرین ایستادگی کردند و هیچ تزلزلی در مسیر راه بر آن‌ها وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف به حماسه سازی ملت بزرگ ایران در مواجهه و مقابله با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: اینان که بر عهد و پیمان خود با خدا صادق بودند از ابتدای حرکت حضرت امام (ره) با همه وجود در رکاب او قرار گرفتند و با فداکاری و از خودگذشتگی در صحنه‌های مختلف به تکلیف خود عمل نموده و پوزه استکبار را به خاک مذلت کشاندند.

سردار عظیمی بیان کرد: ملت قهرمان ما به عنوان ملتی سرافراز از ابتدای انقلاب و در مسیر پیروزی و مبارزه با مستکبرین با اخلاص و صداقت در همه صحنه‌ها با حضور پرشور خود دشمنان را خوار و ضعیف کردند.

او گفت: جمعی از این ملت علمداران مقابله با استکبار و شهدای گرانقدری بودند که در اوج قله عزت و افتخارات این مردم قرار گرفتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان کرد: جمع دیگری در ادامه صراط نورانی شهدا بر عهد و پیمانی که با خدا بسته‌اند و صادق هستند و مصداق من ینتظر در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

سردار عظیمی ادامه داد: شهادت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی از مصادیق بارز بیداری، بصیرت و ولایت مداری ملت است.

او بیان داشت: کسی تصور می‌کرد میلیون‌ها نفر انسان‌هایی که بخش عظیمی از آن‌ها از نزدیک حاج‌قاسم را ندیده بودند اینگونه متاسف شوند و مخلصانه حماسه خلق کنند و به میدان بیایند و دشمن را از این حضور زمین‌گیر کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف این حرکت عظیم ملت قهرمان را در تعیین راهبرد‌های دشمن تأثیر گذار دانست و گفت: وقتی دشمنان ملت ما این حرکت را مشاهده می‌کنند که در سراسر دنیا پیروان صراط مستقیم و راه نورانی شهدا با همه وجود به میدان می‌آیند و حماسه می‌آفریند و قطعاً در راهبرد آن‌ها برای مقابله با ملت قهرمان ما تأثیر گذار است.

او گفت: زمانی در این کشور همه منابع در اختیار آمریکایی‌های جنایتکار بود و اجازه رشد به این ملت را ندادند و ملت ما در سطح پایینی به عنوان یک برده خود را تحت استکبار قرار داده بود، اما امروز فرزندان این ملت به عنوان من ینتظر حماسه‌ها می‌آفرینند.

سردار عظیمی افزود: امروز در صحنه‌های مختلف علمی، علوم دفاعی فرزندان قهرمان ما به عنوان سربازان در رکاب رهبری موشک‌ها را خودشان طراحی می‌کنند و می‌سازند و به دستور رهبر بر سر جنایتکاران فرود می‌آورند.

 

دشمنان بدانند ملت ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان، ولی فقیه هستند 

 

او خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمنان باید این را بدانند ملت قهرمان ما ملتی انقلابی بصیر و گوش به فرمان، ولی فقیه هستند که در عرصه‌های مختلف آماده و گوش به فرمان هستند و بدانید راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت بزرگ ندارید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف بیان کرد: سردار سلیمانی یکی از تربیت شدگان مکتب اسلام، امام (ره) و ارزش‌های ملت است و ملت ما با تأسی از شهدا در خدمت این مصادیق هستند و دشمنان راهی جز تسلیم در مقابل اراده این ملت ندارند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه نبی اکرم سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم بزرگداشت روز استاد گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر طی ۷۰ سال گذشته یعنی از زمان تأسیس، موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های بزرگ صنعتی، ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموختگان برجسته داشته است.
دکتر علیرضا رهایی افزود: دانش آموختگان این دانشگاه هر کدام در اقصی نقاط کشور نقش آفرین بودند و توانستند مدیریت‌های بزرگی را شکل دهند و موفقیت‌هایی را برای بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کنند که همه این موفقیت‌ها مرهون زحمات استادان است.
وی ادامه داد: تلاش استادان در تربیت دانشجویان بسیار باارزش است؛ همچنان که در بیان بزرگان و رهبران ما در این زمینه نکات دقیقی گفته شده است.
سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این زمینه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است و نقشی پر رنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر دارد؛ یا در بیانی دیگر که می‌فرمایند: اگر همه آفرینش برای معلم درود می‌فرستد برای این است که معلم علم را در اختیار متعلّم قرار می‌دهد.
رهایی خاطرنشان کرد: این دانشگاه به همت استادان منشاء کار‌های بزرگی در کشور است به طوری که در هفته جاری میزبان معاونت علمی بودیم و موافقت‌نامه‌ تحقیقاتی بزرگی امضا شد و همچنین موافقت‌نامه‌ دیگری برای به دست گرفتن طرح تحقیقاتی در حوزه دریا و مهندسی دریا قطعی شد.
وی تأکید کرد: تقریباً ما هر هفته درگیر چنین برنامه‌هایی هستیم، اما پیشرفت و به نتیجه رسیدن این طرح‌ها نیازمند همکاری و تلاش استادان است.

دیگر خبرها

  • هر کسی لیاقت شغل بزرگ و مقدس معلمی را ندارد
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • آمریکا در پشت نقاب حقوق بشر پنهان شده است
  • ضرورت تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند