Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش ارجمند زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به حجم بالای شناورهای استفاده کننده از اسکله موجود کنگان به منظور ساماندهی این بندر و ارتقای وضعیت تردد و ورود و خروج کالا توسعه حوضچه آن از ۸ به ۳۶ هکتار در دستورکار قرار گرفته‌است.
وی بیان کرد: افزایش پنج برابری وسعت حوضچه آرامش بندر کنگان این امکان را فراهم می‌سازد تا شناورها در دسته‌بندی‌های مختلف و در فاصله‌های ایمن در حوضچه ساماندهی و میزان خسارت‌های احتمالی در زمان وقوع حوادث به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: هم اکنون حوضچه بندر کنگان قابلیت ورود شناور با تناژ زیر یکهزار تن را داراست که با تکمیل طرح توسعه بندر تجاری کنگان قابلیت ورود کشتی‌هایی با ظرفیت ٢ هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تن به این بندر فراهم می‌شود.
ارجمند زاده بیان کرد: طول کل موج‌شکن‌های تعیین شده در طرح توسعه بندر کنگان یکهزار و ۷۶۵ متر است.

بندر کنگان در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و بنادر مهم تجاری جنوب این استان است.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان بوشهر کشتی بندر توسعه کنگان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد