Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجف نیا نایب رییس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: رقابت های پینگ پنگ کارکنان ادارات استان در بخش بانوان و در دو بخش تیمی و انفرادی با معرفی تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

او افزود: در بخش تیمی که با حضور ۹ تیم به صورت دوره ای برگزار شد تیم های مدیریت آموزش و پرورش بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی ،دانشگاه بیرجند و بانک صادرات به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رییس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی گفت: در بخش انفرادی که با حضور ۳۶ بازیکن برگزار شد، فاطمه ثاراللهی، ملیحه راستی، محبوبه ساقینی و زهرا زنگویی به ترتیب سکوهای اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان جنوبی 

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: برنامه دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک فوتسال خراسان جنوبی یادواره چهل سالگی بسیج از جمعه بیستم دی ماه سال جاری به میزبانی سه شهر پیگیری خواهدشد.

او افزود: در این هفته از رقابت ها تیم های نود بیرجند و ستارگان درمیان به میزبانی سالن شهپر بیرجند، زعفران نوبهار سرایان با آرتین بشرویه به میزبانی سالن ملت سرایان و شهید شرفی فردوس با زغال سنگ طبس به میزبانی سالن پیام نور فردوس برگزار خواهد شد.

کسب جواز مسابقات منطقه ای دارت توسط جهاد کشاورزی

علیزاده مسئول برگزاری رقابت های دارت خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مسابقات گروههای اول تا چهارم دادت کارکنان استان با حضور ۱۱تیم در سالن دارت جدید کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی آغازشد.

او  افزود: در پایان پس از مسابقات دوره ای تیم های برتر چهار گروه مشخص و به دور بعد رقابت ها راه پیدا کردند.

مسئول برگزاری رقابت های دارت خراسان جنوبی گفت: تیم های اقتصاد و دارایی ، ورزش و جوانان، بیمه سلامت،آب منطقه ای،اداره گمرک،دانشگاه بیرجند، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی جواز حضور برای منطقه بعد رقابت ها را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی هیئت فوتبال جهاد کشاورزی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس