Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌ و بختیاری گفت: یک متخلف جرایم عمومی در شهرستان بروجن به پاکسازی طبیعت و حاشیه اطراف تالاب بین‌المللی چغاخور از زباله محکوم شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان، شهرام احمدی افزود: این متخلف به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم شده بود، که پس از بررسی پرونده، در راستای اجرای مجازات جایگزین حبس به انجام خدمت عمومی رایگان از طریق پاکسازی و جمع‌آوری زباله‌های موجود در محیط‌زیست اطراف تالاب بین‌المللی چغاخور در شهرستان بروجن به میزان ۵۴۰ ساعت تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به اینکه مجازات و حکم سبز جایگزین حبس منجر به بازپروری بزهکار و کاهش نرخ تکرار جرم شده است گفت: این احکام زمینه‌ساز پذیرش مسئولیت جرم ارتکابی و جبران خسارت ناشی از آن را فراهم می‌کند.

به گفته وی، این حکم با در نظر گرفتن عدم وجود سابقه محکومیت کیفری متهم، اعلام موافقت متخلف، فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی نسبت به محیط زیست صادر شده است، که با تصمیم دستگاه قضا باید بیش از ۴ ساعت در روز، این متهم به پاکسازی حاشیه تالاب اقدام کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرکرد محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی