Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@00:34:09 GMT

خشکشویی مبل

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۴۱۴۹

خشکشویی مبل چیست؟

یکی از خدمات مهم خشکشویی آنلاین واش لین، مبل شویی در منزل است. این خدمت شامل شستشوی مبل و هر آنچه که مربوط به آن است می شود. این بدین معنی است که اگر از خدمات خشکشویی مبل استفاده کنید، علاوه بر شستن خود مبل، کوسن، صندلی ، بالش های مبل و... نیز به طور کامل شسته خواهد شد. ویژگی خوب روش جدید خشکشویی مبل این است که انواع مبلمان از مبل سلطنتی و کلاسیک گرفته تا مبل مدرن را می توان با استفاده از این روش شستشو، با بالاترین کیفیت تمیز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته علاوه بر خشکشویی آنلاین، برخی قالیشویی ها نیز این خدمت را ارائه می دهند. تجربه ثابت کرده که به دلیل تفاوت مدل شستشوی مبل با فرش و قالی، قالیشویی ها نمی توانند به خوبی از پس این کار برآیند. با این حال بهتر است قبل از سفارش، تحقیقات خود در این زمینه را تکمیل کنید.

نکاتی که باید برای شستشوی مبل به آن توجه داشته باشید

برای مبل شویی در منزل باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا نتیجه، هم باعث تمیزی مبل شود و هم عمر پارچه یا رویی مبل کم نشود. به همین علت خشکشویی مبل در منزل را باید با دقت بالایی انجام دهید و تا جای ممکن از مجموعه های حرفه ای برای این کار کمک بگیرید.

به جنس رویی مبل توجه کنید

اولین و مهمترین نکته ای که برای شستن مبل باید مد نظر قرار دهید، جنس رویی آن است. مواد شوینده و نوع وسیله ای که با آن قصد شستشوی مبل را دارید، وابسته به جنس رویی مبل است. همچنین نوع دوخت رویی به بدنه مبل و اسفنج به کار رفته در آن نیز می تواند در روش شستشو مهم باشد. در نتیجه بهتر است توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید.

یکی از دلایلی که توصیه می شود از شستن مبل در منزل به صورت شخصی خودداری کنید، عدم اطلاع از نکات ریزی است که عدم رعایت آن ها باعث آسیب به مبل می شود. درست است که خشکشویی مبل در منزل انجام می شود؛ اما چه بهتر که این کار را به افراد حرفه ای و کاربلدی بسپارید که تجربه زیادی در این زمینه دارند. خوشبختانه واش لین به عنوان یکی از برترین خشکشویی های آنلاین در ایران، خدمات مبل شویی را نیز به خدمات خود اضافه کرده که می توانید از این خدمات با بهترین قیمت استفاده کنید.

شستشوی مبل را با دستگاه تخصصی انجام دهید

از مهمترین نکاتی که برخی خانواده ها به آن توجه نکرده و باعث خراب شدن مبل می شوند، شستشوی دستی و بدون توجه به ورود آب به الیاف است. یکی از دلایلی که باعث شده تاکید شود برای خشکشویی مبل از دستگاه مخصوص استفاده کنید، همین موضوع است. برخی به جای استفاده از دستگاه تخصصی شستن مبل، از دستگاه بخار شور استفاده می کنند که ممکن است باعث آسیب به پارچه یا چرم مبل شود. شستن مبل با آب نیز کار صحیحی نیست و باعث کاهش عمر مبلمان خواهد شد.

وجود دستگاه های حرفه ای کمک می کند تا هم مبلمان به صورت کامل تمیز شود و هم آسیبی به رویی مبل و داخل مبل نرسد. البته باید توجه داشته باشید که کار کردن با چنین دستگاهی نیز یک کار تخصصی است و هر فردی از پس آن بر نمی آید. برای این کار می توانید از واش لین به عنوان بهترین خشکشویی آنلاین در تهران کمک بگیرید. بهترین و به روزترین دستگاه های مبل شویی در واش لین تهیه شده اند تا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ممکن، خشکشویی مبل در تهران انجام شود.

واش لین به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های خشکشویی، تلاش می کند تا همواره در تمام ایام سال کیفیت یکسانی از خدمات خشکشویی مبل ارائه دهد. با این حال بهتر است برای جلوگیری از اتفاقاتی که هیچ گاه خبر نمی کنند، با برنامه ریزی از قبل، به شلوغی ایام عید بر نخورید.

سخن پایانی

استفاده از خدمات خشکشویی مبل در تهران و دیگر شهرستان ها می تواند به زیبایی خانه و محل کار کمک کند. با توجه به هزینه مناسب و تجربه زیاد مجموعه واش لین، دیگر نیازی به توجه در مورد نکاتی که در این مطلب به آن اشاره شد نخواهید داشت. کافی است همین حالا از طریق اپلیکیشن واش لین برای سفارش خشکشویی مبل اقدام کنید. اگر اولین بار است از واش لین استفاده می کنید، امکان استفاده از تخفیف ویژه برای شما نیز مهیا است. مبل ها آماده تمیز شدن هستند، پس همین حالا اقدام کنید!

ثبت سفارش در واش لین

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین  (دانلود برای اندروید و آی او اس)

وب اپلیکیشن خشکشویی  (پیشنهاد برای کاربران ios و دسکتاپ)

ربات تلگرام خشکشویی  (@washlinbot)

تماس با خشکشویی واشلین ۰۲۱۹۱۰۰۶۰۲۲

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام عید زیبایی مد مواد شوینده برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،فدراسیون کشتی اعلام کرد نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی آقای حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، آقای حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و درصورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، ایشان ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند ۱ حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی پوش این وزن اتخاذ می‌نماید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • برگزاری فینال جام حذفی در استان کرمان با یک پیش شرط
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • عکسی از زیرنویس شبکه سه که جلب توجه کرد