Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده شهید سپهبد قاسم سلیمانی در پیامی درگذشت جمعی از هموطنان در ازدحام جمعیت شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای مقاومت را تسلیت گفتند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در پی جان باختن جمعی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت خانواده این سردار دلاور جبهه مقاومت پیام تسلیتی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک خانواده جان باختگان در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت

با سلام و دعای خیر

درگذشت جمعی از هموطنان و هم استانی های عزیزمان در ازدحام جمعیت شرکت‌کننده در این خیزش ملی در کرمان، مصیبت روی مصیبت بود و موجبات تاثر و تاسف آحاد ملت ایران و دردمندی مضاعف ما را فراهم کرد.

قدر مسلم، حضور در مراسم تشییع شهید، فریضه است و خواهران و برادرانی که به این نیت از منازل یا شهر و دیار خود به قصد قربت و انجام وظیفه، خارج شده اند، مشمول عنایات خاصه خداوند متعال هستند.

بدین وسیله از عمق جان به خانواده های داغدارشان، عرض تسلیت و تعزیت خود را اعلام نموده و همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند، امیدواریم ارواح مطهرشان با ارواح مطهر شهدا، محشور گردد.

همسر ، فرزندان و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی

18 دی ماه 1398

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود

پیکر مطهر بسیجی شهید رنجنوش که از طریق انجام آزمایشات DNA شناسایی شد روز شنبه در همدان تشییع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، شهید تازه شناسایی شده حاج محمد رنجنوش متولد یکم فروردین‌ماه 1340 از روستای کبودراهنگ است. این شهید والامقام در تاریخ 12 اسفندماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزندپسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

پیکر مطهر این شهید گرانقدر در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین به وطن بازگشت و از طریق انجام آزمایشات DNA شناسایی شد.

پیکر گلگون کفن شهید روز شنبه 15 اردیبهشت‌ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان بر روی دستان مردم مومن و شهیدپرور همدان تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس