Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری همدان افزود: مبنای حرکت ما در استان خدمت به مردم و در چارچوب قواعد و اصول علمی و برنامه ای است.

وی با بیان اینکه اشتغال، معیشت و تولید اولویت نخست مدیران اجرایی همدان است اظهار داشت: در همین ارتباط سند راهبردی سه ساله ای در استان تدوین شده است که بر اساس این سند سالیانه باید ۲۰ هزار شغل در استان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه همچنین سالیانه باید پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود ادامه داد: استان همدان در شاخص  عمومی کشور موقعیت خوبی دارد اما باید مسیر طولانی را طی کنیم‌که نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد.

وی یادآوری کرد: در بخش های مختلف اقتصادی استان، تسهیلات مختلفی ارایه شد تا در حوزه های مختلف کارها با سرعت بیشتری پیش رود. 

استاندار همدان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان همدان ۱۴ درصد از میانگین کشوری بالاتر است اظهار داشت: تسهیلات اشتغالزایی روستایی در کشور ۸۱ درصد و در استان همدان ۹۵ درصد پرداخت شده است.

شاهرخی بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد این تسهیلات از منابع داخلی بانک ها و مابقی از سایر تسهیلات و آورده متقاضی تامین شده است. 

وی اضافه کرد: ۲ و هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان از سرمایه گذاری اشتغال روستایی از منابع داخلی بانکها است و مابقی از سایر تسهیلات و آورده متقاضی است.

استاندار همدان با بیان اینکه ۶۰ هزار بیکار در استان همدان داریم افزود: دانشگاه ها برای ایجاد اشتغال باید همکاری بیشتری با حوزه صنعت داشته باشند. 

وی با بیان اینکه دانشگاه بوعلی سینا وظیفه بیشتری دارد و باید نقش بیشتری را ایفا کند، تاکید کرد: توقع ما از مدیریت دانشگاه بوعلی بیشتر است و باید پیوند دانشگاه با صنعت بیشتر شود و از ظرفیت علمی استان بهره بیشتری برد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان همدان اشتغال ایجاد اشتغال سرمایه گذاری شاخص قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود