Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری ظهر پنجشنبه در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات عمرانی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تنها با گذر زمان و وقوع حوادث پیگیری راه‌حل‌ها در خصوص سازه‌ها و ساختمان‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد، تأکید کرد: عمر مفید ساختمان‌ها در استان سمنان مدنظر قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار عدم توجه به عمر مفید سازه‌ها، سازنده‌های غیرمتخصص، مصالح غیراستاندارد و عدم مسئولیت‌پذیری از سوی ناظران عواملی هستند که متأسفانه استان سمنان با آن‌ها در بخش سازه و ساختمان دست‌وپنجه نرم می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه این شاخصه‌ها تأثیرگذار در سختی تهیه مسکن در شهرهای استان هستند، بیان کرد: امروز نیاز است که بتوانیم سازوکار لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساخت و ساز استان را تعریف کنیم.

فخری افزود: تعریف ساز و کارها باعث باروری اقتصاد شهرهای استان به ویژه شهرستان‌هایی که امکان بلند مرتبه‌سازی در آن‌ها وجود دارد، می‌شود.

وی گفت: علی رغم کمبود اعتبارات به هر حال طرح‌های عمرانی خوبی در بخش‌های مختلف استان سمنان در دست اجرا است.

کد خبر 4821360

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر فخری استانداری سمنان معماری و شهرسازی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران گرگان قزوین بارش برف شهرکرد شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید