Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرهاد گل‌محمدی سرپرست، اعضای هیئت‌امنا و هیئت‌رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به مناسبت درگذشت فرزند ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه و عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه پیام تسلیت صادر کردند.

در این پیام آمده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت مرحوم مغفور «مکرم قادری» فرزند بزرگوار حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه و عضو هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه را صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای ایشان و خانواده معزز آرزوی صبر جلیل و برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی خواهانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

300 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه قادر قادری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین