Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌المللی در گفتگو با پارسینه درباره عملیات انتقام سخت بیان کرد: آنچه اتفاق افتاده و برای ما اهمیت بیشتری دارد این است که این اقدام توانسته تا حدودی انتظارات جامعه ما را برآورده کند و یک آرامش به جامعه بدهد.
او افزود: حالا اگر انتظاراتی بیش از این در جامعه وجود دارد شاید بیش از این دست به اقدامات نظامی زدن میسر نباشد، رهبری و وزیر امور خارجه هم به این موضوع اشاره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیگدلی با اشاره به پیگیری‌های حقوقی ایران بیان کرد: امیدواریم که در همین حد موضوع باقی بماند به سمت پیگیری موضوع از طریق کانال‌های دیپلماتیک و حقوقی برویم.
این کارشناس مسائل بین‌المللی در ادامه افزود: از طرف دیگر با توجه به اینکه گفتیم این موشک باران تعدادی از نیرو‌های آمریکایی را در عین‌الاسد کشته و زخمی کرده است که با توجه اختلاف هشت‌و نیم ساعته هنوز مقامات آمریکایی نسبت به این اظهارنظر قطعی و روشنی نکرده‌اند.
او ادامه داد: قابل پیش‌بینی نیست که در صورت صحت این آمار آمریکا چه واکنشی خواهد داشت.
بیگدلی با تاکید بر اینکه به هر حال نوع آن اهمیت ندارد بلکه نتیجه مهم است، گفت: این نتیجه توانسته سطح انتظارات عمومی را کاهش دهد که به نفع مردم و دولت است و باید تلاش کرد وضعیت را در همین سطح نگه داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علی بیگدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه‌هایی از حمله گردان‌های قسام به پایگاه نظامی اسرائیلی کرم ابو سالم در شرق رفح با موشک‌های کوتاه برد رجوم منتشر شده است. تصاویر حمله قسام به پایگاه اسرائیلی در شرق رفح را ببینید.

کد خبر 849504 منبع: مهر برچسب‌ها صهیونیسم خبر ویژه موشک رژيم صهيونيستى فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • فیلم/ لحظه برخورد موشک‌های قسام به پایگاه کرم ابوسالم
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • تصاویری از عملیات موفق حماس علیه پایگاه نظامیان صهیونیست | قدرت موشک‌های کوتاه برد رجوم را ببینید + ویدئو
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • بندر حیفا را موشک‌باران کردیم
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد