Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم امید ایران در نیمه نخست اولین مسابقه در قهرمانی زیر 23 سال آسیا مقابل ازبکستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم امید ایران در اولین دیدار خود در قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک توکیو از ساعت 13:45در کشور تایلند به مصاف تیم ازبکستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه  یک بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نیمه را در حالی با ضربه پنالتی به ازبکستان واگذار کردیم که یک موقعیت گلزنی صدرصد را از دست دادیم و شجاعی نتوانست دروازه خالی را باز کند.

داور: خمیس محمد( قطر)

کارت زرد: عارف آغاسی( ایران)

کارت قرمز:-

گل:کوبیلوف (دقیقه 40- پنالتی) برای ازبکستان

ترکیب تیم امید ایران:  حبیب فرعباسی‌، مجتبی نجاریان، مهدی مهدیخانی، اللهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی، متین کریم‌زاده، امید نورافکن و عارف آغاسی.

سرمربی: حمید استیلی

ترکیب تیم ازبکستان: نماتوف، علیجانوف، علیکولوف، کوبیلوف، علیجانوف، گانیف، عبدالله اوف، کادیرکولوف، یاخشیبوئف، توختاسینوف و عبدلی خولیکوف

سرمربی:  لژوبینکو دروویلیچ

دقیقه 3:

اولین ضربه کرنر بازی را تیم امید ایران زد که این ضربه به آغاسی رسید و ضربه سراو از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 4:

اشتباه دروازه بان تیم ازبکستان یک فرصت گلزنی را نصیب بازیکنان ایران کرد که ضربه مهاجم ایران را مدافع ازبک از داخل دروازه برگشت داد.

دقیقه 12:

پاس به عقب مدافع ازبکستان با پرس مهاجمان ایرانی همراه شد که بازهم دروازه بان تیم ازبکستان نزدیک بود مرتکب یک اشتباه شود اما توپ را سریع‌تر از بازیکن ایران دفع کرد.

دقیقه 15:

شوت از راه دور گانیف بازیکن ازبکستان با اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 18:

ضربه کاشته ازبکستان را مدافعان تیم امید ایران دفع کردند.

دقیقه 22:

ضربه کرنر ازبکستان به علیکلوف رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 24:

بهترین فرصت گلزنی تیم ایران در این لحظه به دست آمد و صیادمنش با نفوذ به داخل محوطه جریمه توپ را زمینی به علی شجاعی رساند اما این بازیکن نتوانست دروازه خالی ازبکستان را باز کند و ضربه عجیب و بی دقت شجاعی از خط طولی زمین به بیرون رفت!

دقیقه 24:

ارسال بازیکنان ازبکستانی را فرعباسی دروازه بان تیم ایران مهار کرد.

دقیقه 29:

یارشیبویف پا به توپ وارد محوطه جریمه ایران شد و ارسال او را در لحظه های آخر مدافعان ایرانی دفع کردند.

دقیقه 32:

خطای بازیکنان ازبکستان روی الهیار صیادمنش باعث مصدومیت جزیی این بازیکن شد.

دقیقه 40:

مجتبی نجاریان روی بازیکن تیم ازبکستان مرتکب خطای پنالتی شد و کوبیلوف این ضربه پنالتی را تبدیل به گل اول ازبکستان کرد.

دقیقه 44:

ضربه کاشته ایران در محوطه جریمه به بازیکن تیم امید ایران رسید که توپ به صیادمنش رسید ولی ضربه بی دقت او باعث شد که نتوانیم بازهم گلزنی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ازبکستان آسیا ورزشی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد

منچستر سیتی با پیروزی ۵-۱ برابر ولورهمپتون یک گام دیگر به قهرمانی لیگ برتر انگلیس نزدیک‌تر شد.

به گزارش مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه