Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار راور گفت: تیم بازرسی و ایمنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در معدن ذغالسنگ همراه حضور یافته و حال بررسی دلایل ریزش معدن هستند. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مالک اژدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در حادثه ریزش معدن همکار در شهرستان راور متاسفانه یک نفربه دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است اظهار داشت: دو نفر دیگر از مصدومان حادثه به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) راور منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت مصدومان ریزش معدن ذغالسنگ آب نیل کرمان؛ تعداد مصدومان حادثه معدن آب‌نیل به 7 نفر رسیدنماینده مردم کرمان در مجلس: بیش از 50 میلیارد تومان مطالبات ذغالسنگ کرمان از ذوب آهن اصفهان استعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: انحصار خرید و فروش ذغالسنگ در کشور باید شکسته شودمسئولان توجهی به ایمنی معادن زغال سنگ ندارندچرا بودجه ایمنی معادن زغال سنگ پرداخت نشد؟ + نامه

وی با بیان اینکه همه این کارگران اهل شهرستان راور هستند گفت: یکی از مصدومان حادثه در حال انتقال به کرمان برای ادامه درمان است.

فرماندار شهرستان راور با اشاره به علت وقوع این حادثه گفت: تیم بازرسی و ایمنی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در معدن ذغالسنگ همراه حضور یافته و حال بررسی دلایل ریزش معدن هستند که نتیجه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در حادثه ظهر امروز ریزش معدن ذغالسنگ همراه 4 نفر مصدوم شدند که 2 نفر از مصدومان در محل حادثه درمان، 2 نفر به بیمارستان منتقل شده و یک نفر جان باخته است.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد