Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:16:49 GMT

سرانه فضای درمانی در تنکابن پایین است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۵۲۲۹

سرانه فضای درمانی در تنکابن پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیر حسینی جو بعدازظهر پنجشنبه در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی این شهرستان ضمن تببین ویژگی‌های شخصیتی شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: به زعم همه کسانی که انصاف دارند، سردار سلیمانی یک سرباز وطن است.

حسینی جو افزود: سردار سلیمانی تلاشش برای برقرار کردن صلح بود زیرا به راحتی آنانی که ادعای حقوق بشر داشتند می‌دیدند که عده‌ای بنام داعش انسان‌ها را می‌سوزاندند و یا سر می‌بریدند و سردار سلیمانی جنگید تا صلح را برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار ویژه تنکابن ضمن ابراز قدر دانی از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرفتن انتقام سخت، اضافه کرد: جهانیان نظاره گر این اقدام شجاعانه و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده عالی دولت در تنکابن در بخش دیگر سخنان خویش به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های تنکابن در بخش‌های مختلف اشاره و بیان کرد: تنکابن به دلیل دارا بودن موهبت الهی، پراکندگی جمعیت و تمرکز بیشتر آن در روستاها، گل و گیاه، شیلات، کشاورزی و گردشگری، شرایط ویژه ای برای رشد و توسعه دارد.

حسینی جو با بیان اینکه این ویژگی‌ها سبب شده است تا میل به داشتن خانه دوم در بین افراد بومی در این منطقه افزایش یابد، هشدار داد: من بعنوان یک کارشناس تاکید می‌کنم که ادامه این روند در ۱۰ سال آینده باعث آسیب جدی منطقه در محیط زیست و منابع طبیعی می‌شود.

وی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران در شهرستان‌های گردشگر پذیر از جمله تنکابن، تصریح کرد: ما با امکانات شهرستانی خدمات ملی ارائه می‌کنیم و به همین سبب توجه ویژه به پروژه‌هایی چون رینگ شهری نشتارود و شیرود، پسماند و فاضلاب شهری برای شهرستان تنکابن ضروری است.

فرماندار ویژه تنکابن با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهری با وجود ملی بودن از سرعت بسیار کمی در ساخت برخوردار است، یاد آور شد: در این زمینه باید ابتدا یک پروژه کوتاه مدت تا زمان به پایان رسیدن این پروژه ملی در تنکابن اجرا شود.

این مسئول با اشاره به وجود ۲۲۷ پروژه نیمه تمام از سال ۹۲ و آغاز دولت تدبیر و امید در تنکابن، خاطر نشان کرد: سیاست دولت بر اتمام این پروژه‌ها قرار گرفت و به دلیل مشکلات مالی سرعت ساخت همان پروژه‌ها نیز بسیار پایین است.

حسینی جو درباره بیمارستان فوق تخصصی در حال ساخت تنکابن گفت: برای پیشرفت فیزیکی این پروژه سه سال متوالی است که یک عدد خاص بیان می‌شود و این در حالیست که سرانه درمان در تنکابن بسیار پایین بوده و این شهرستان نیاز ضروری به بیمارستان دارد.

وی همچنین خواستار آسفالت جاده سه هزار به الموت با وضعیت موجود شد و افزود: مردم نگران تردد در این مسیر هستند.

فرماندار ویژه تنکابن با اشاره به خسارت ناشی از برف ۹۲، ۹۵ و سیل ۹۷ بیان داشت: انتظار ما این نیست که همه مشکلات از محل اعتبار ملی حل شود بلکه می‌توان از منابع داخلی هم استفاده کرد مانند استفاده از مصالح داخل رودخانه که برای ساخت سردهنه ها باید انجام شود زیرا اگر سد کشکوه در سال آینده به بهره برداری نرسد، موجبات نگرانی مردم را فراهم می‌سازد.

وی همچنین خواستار رفع مشکل برق پروژه آدینه شد و اظهار داشت: این پروژه از سال ۹۱ در حال ساخت بوده و افراد بسیاری به امید فراهم ساختن محل کسب و کار در آن سرمایه گذاری کردند.

حسینی جو ادامه داد: من معتقدم که این شهرستان قابلیت‌هایی دارد که در صورت تفویض اختیار می‌توان آن را به نحو احسن در پیشرفت شهرستان به کار گرفت زیرا ما بدلیل مشکلات موجود در وضعیت بحرانی هستیم و اگر بخواهیم به همین صورت ادامه دهیم، زمان زیادی برای حل مشکلات نیاز است.

کد خبر 4821412

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری تنکابن جلسه شورای اداری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران گرگان قزوین شهرکرد بارش برف شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا