Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد یانگ در ژانویه 2020 به سوژه‌ای داغ در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود ولی حالا فقط به مدتی زمان نیاز است تا انتقال او به سن سیرو نهایی شود. 

طرفداری- پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله منچستریونایتد برای ممانعت از انتقال اشلی یانگ به اینتر، با مخالفت این بازیکن رو به رو شد.

به گزارش اسکای، قرارداد یانگ 34 ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و اوله گونار سولسشر دوست ندارد بازیکنی با قابلیت بازی در چند پست که اتفاقا یکی از رهبران رختکن تیم هم حساب می‌شود، از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونیو کونته که در سال 2017 هم تلاش کرد یانگ را به چلسی منتقل کند، خواهان همکاری 18 ماهه با این بازیکن با تجربه است. اما آن طور که جانلوکا دی مارتزیو گزارش داده است، یانگ پیشنهاد تمدید قرارداد یونایتد را رده کرده است و می‌خواهد در همین زمستان عازم ایتالیا شود. پس از این که او به سولسشر گفت نمی‌خواهد در اولدترافورد بماند، حالا توپ در زمین منچستریونایتد است. اینتر منتظر چراغ سبز باشگاه انگلیسی است و حاضر است برای یانگ که مدت زیادی از قراردادش باقی نمانده است، مبلغ ناچیزی هزینه کند. 

یانگ که در سال 2011 از استون ویلا به منچستریونایتد پیوست، تا کنون 261 بار برای این باشگاه بازی کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم