Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:45:02 GMT

بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۴۵۵۳۰

بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: به‌دنبال حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد در پاسخ به اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس، شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین

سیلی سختی که روز گذشته در آغاز فرایند انتقام سخت انقلاب اسلامی از ترور شهید قاسم سلیمانی با موشک باران پایگاه استراتژیک عین الاسد بر صورت نحس امریکا نواخته شد بدون شک روند تحولات منطقه‌ای و جهانی را به نفع جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره نکات مهمی قابل توجه است:

۱. حملات موشکی در همان مکانی صورت گرفت که مرکز فرماندهی عملیات ترور بود و به صورت سمبلیک در همان ساعتی از شبانه روز اتفاق افتاد که خودروی سیدالشهدای مقاومت هدف قرار گرفته بود.

۲. سلسله اقدامات هماهنگ و منظم سیاسی، اجتماعی و نظامی در ایران و در سطح منطقه در کمترین زمان ممکن صورت گرفت تا سیلی موشکی با دقت بر هدف بنشیند.

محکومیت گسترده و فراگیر ترور حاج قاسم در ایران، منطقه و جهان، تشییع بی نظیر، باشکوه و تاریخی پیکر‌های شهدا در عراق و ایران، مصوبه تاریخی پارلمان عراق برای اخراج نیرو‌های امریکایی، مصوبه سه فوریتی مجلس ایران در تروریستی خواندن پنتاگون و همه عوامل ترور و نهایتا دست پر نیروی هوافضای سپاه با موشک‌های ایرانی نقطه زن و رادارگریز با لطف و عنایت الهی چنان قدرتی ایجاد کرد که خواب از سر تروریست‌های امریکایی و اذناب منطقه‌ای اش پراند و معادلات جدید منطقه‌ای و جهانی را به همگان تفهیم کرد.

۳. این سیلی سخت با همان دست بریده و مطهری از شهید سلیمانی بر صورت امریکا نواخته شد که پیش از شهادتش دست رهبران حزب الله لبنان، انصارالله یمن، رییس جمهور سوریه و نخست وزیر عراق را برای ایجاد صلح و امنیت پایدار به نفع مردم و ملت‌های ازاده در منطقه غرب آسیا فشرده بود.

قطعا حاج قاسم به دنبال خروج امریکا از عراق، ال سعود از یمن و هرگونه دخالت خارجی از منطقه بود و به نظر می‌رسد رجز او در برابر ترامپ پس از شهادتش در حال تحقق است که: "اقای ترامپ قمارباز! من حریف تو ام".

۴. اصابت موشک‌های حسن تهرانی مقدم در انتقام از ترور قاسم سلیمانی بر پایگاه راهبردی عین الاسد امریکا، پاسخی معتبر به آرزوی چند ده ساله همه قهرمانان مبارزه با امریکا در سراسر جهان بود، از رهبران شهید مسلمان شیعه و سنی، چون شهید احمد شاه مسعود، شهید شیخ احمد یاسین، شهید باقر النمر و شهید حکیم گرفته تا رهبران آزادیخواه غیر مسلمانی، چون هوگو چاوز؛ از مبارزان قهرمانی، چون چمران و رنتیسی و عماد مغنیه تا رهبران در بندی، چون شیخ زکزاکی.

۵. عکس العمل زبونانه دونالد ترامپ در مقابل سیلی سخت موشکی سپاه در میان اختلافات جدی در هیات حاکمه امریکا، بیانگر و اثبات کننده این نکته راهبردی است که اولا قدرت واقعی از آن اسلام و ملتهاست نه فریب‌های توییتری و رسانه‌ای امریکای پوشالی؛ و ثانیا صلح و امنیت از مسیر اقتدار در برابر زورگویان مستکبر به دست می‌اید و آنچه سایه جنگ و زورگویی دشمنان را از سر ملت‌های آزاده دور می‌کند شجاعت و تدبیر سلیمانی است نه سیاست بازی‌های شاه سلطان حسینی.

۶. شهید سردار قاسم سلیمانی که اینگونه ایران و جهان را تکان داد و مسیر حرکت انقلاب اسلامی را در اغاز گام دوم خود و در این پیچ مهم تاریخی بیمه کرد، یکی از شعاع‌های پرنور از خورشید مکتب خمینی کبیر (ره) و یکی از ده‌ها پرورش یافته مدرسه شجاعت و تدبیر امام خامنه‌ای است و شدت نور ولایت نباید باعث غفلت چشم‌های ما از این منبع فیض مهدوی و الهی شود؛ به گفته صریح خود شهید سلیمانی راه عاقبت بخیری ارادت قلبی به حکیمی است که امروز سکاندار انقلاب اسلامی است.

کمیته سیاسی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی»

منبع: فردا

کلیدواژه: سیلی سپاه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود