Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: حمله به مقر آمریکا در عراق اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید. ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله کاظم سپاسی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در حوزه علمیه امام مهدی(عج) اراک با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی اظهار داشت: مردم از نقاط مختلف کشور در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام حضور داشتند که در تاریخ حضوری بی سابقه بود، چیزی که سبب شده سپهبد سلیمانی در قلب ملت ایران جا داشته باشد اخلاص در عمل او و انجام کار تنها برای رضای خدا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی هیچ خط سیاسی و حزبی را دنبال نمی‌کرد و شخصیتی انقلابی و ولایت‌مدار داشت و رضایت ولایت فقیه و تحقق اهداف عالی نظام اسلامی را ملاک اصلی فعالیت‌های خود در طول انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بعد از آن قرار می‌داد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌های شهید سلیمانی سبب موفقیت در کشور‌های اسلامی می‌شد، مقاومت و استقامت راه پیروزی بر توطئه‌ها و سیاست‌های متجاوزانه دشمنان است.

وی اضافه کرد: اکنون که تسلیحات نظامی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران کشور در سطح ابرقدرت‌های جهان است، ترس و وحشت از دشمنان بی معنی است.

انتقام سخت ـ 57| نماینده مردم اردبیل‌ در مجلس‌: حمله موشکی سپاه سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی بود ‌انتقام سخت ـ ویدئو| خروش دماوندی‌ها در قدردانی از حمله موشکی سپاه به تروریست‌های آمریکاییچرا ترامپ تلفات آمریکا در حمله موشکی سپاه را «صفر» اعلام کرد؟

سپاسی ادامه داد: نخستین گام ایران برای انتقام خون شهید سپهبد سلیمانی که حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین‌الاسد آمریکا در بغداد بود، اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران را برای جهانیان نمایان کرد.

سپاسی با تاکید بر صبر در مواجهه با دشمنان، تصریح کرد: در این ایام دیدیم که مقام معظم رهبری به رغم جانسوز بودن خبر شهادت سپهبد سلیمانی باز هم با همان قدرتی که همیشه از خود نشان دادند این بار نیز با صلابت و بدون ذره ای شک و تزلزل در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با اشاره به بحث انتقام، اقدام موشکی سپاه پاسداران انقلاباسلامی را تنها یک مرحله از این انتقام برشمرد و عنوان کرد: انتقام برای بعد از این است و به فرموده رهبری این حرکت یک سیلی محکم بود، بنابراین باید کاری کنیم که در منطقه جای امنی برای آمریکایی‌ها وجود نداشته باشد تا نیروهای تروریست خود را از منطقه جمع کنند و ببرند.

انتهای پیام/712/ز

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد

سیدمحمد حسینی صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نشست اساتید، اعضای هیات علمی و بسیج اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون عملیات وعده صادق عنوان کرد: در زمان حمله ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد نیز خیلی‌ها اذعان می‌کردند که تاکنون کشوری به صورت مستقیم به آمریکا شلیک نکرده است.  

وی ادامه داد: قبل از عملیات "وعده صادق" هم رجزخوانی دشمن برای جمهوری اسلامی ایران زیاد بود، اما این عملیات با موفقیت انجام شد.  

حسینی، عملیات طوفان الاقصی را در اجرای عملیات وعده صادق موثر دانست و گفت: صهیونیست‌ها علی‌رغم جنایاتی که در غزه داشتند، اما نتوانستند به اهداف خود دست یابند.  

وی بیان کرد: "وعده صادق" به دنبال حمله مستقیم به کنسولگری ایران انجام شد و موجب افتخار نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه برای جهان اسلام شد.  

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: اتفاقات روز‌های اخیر از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین، نشان می‌دهد که دنیا با ما همراه شده است.  

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و روز معلم گفت: بزرگانی، چون شهید مطهری در سخنرانی‌های متعدد خویش بر حقانیت فلسطین تاکید کردند و اکنون همه دنیا فهمیده که مواضع جمهوری اسلامی ایران به حق بوده و غرب‌زده‌های داخلی هم اکنون نمی‌توانند چهره آمریکا را بزک کنند.

حسینی عنوان کرد: طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، تحولات عظیمی را در منطقه و دنیا ایجاد کردند و اکنون یهودیان نیز جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد