Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در بازار چین، شاخص کامپوزیت شانگ‌های ۰.۹۱ درصد رشد کرد و شاخص «فوتسی-۱۰۰» بورس لندن نیز با رشد ۰.۴۳ درصدی در سطح ۷.۶۰۷،۳۷ واحد قرار گرفت. تاریخ انتشار: 15:38 - 19 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۰۸۷

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، نیکی ژاپن با جهش بزرگ ۲.۳۱ درصدی مواجه شد، همچنین در بازار چین، شاخص کامپوزیت شانگ‌های ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۹۱ درصد رشد کرد، در حالی که هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۶۸ درصد جهش کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۸۳ درصد تقویت شد، در حالی که کاسپی کره‌جنوبی با جهش بزرگ ۱.۶۳ درصدی همراه شد.

در بازار ارز نیز، شاخص دلار توانست در برابر رقبای خود رشد کرده و به نرخ ۹۷.۲۸۹ واحد برسد.   همچنین شاخص «یورو استوکس ۶۰۰» با رشد ۰.۶۳ درصدی به ۴۲۱.۰۱ واحد و شاخص «داکس» آلمان نیز با ۱.۲۳ درصد افزایش به ۱۳.۴۸۴،۵۱ واحد دست یافتند.

شاخص «فوتسی-۱۰۰» بورس لندن نیز با رشد ۰.۴۳ درصدی در سطح ۷.۶۰۷،۳۷ واحد قرار گرفت. با این حال شاخص «ایبکس-۳۵» بورس اسپانیا با رشد ۰.۳۵ درصدی به ۹.۶۲۵ واحد، شاخص «کک-۴۰» بورس فرانسه با افزایش ۰.۵۲ درصدی به ۶.۰۶۲،۵۵ واحد صعود کردند.

از سوی دیگر شاخص «ام. آی. بی-۳۰» بازار بورس ایتالیا با رشد ۰.۷۶ درصدی در سطح ۲۴.۰۱۳،۳۸ واحد و نرخ برابری دلار/یورو نیز در سطح ۱،۱۱۱۶ واحد قرار گرفت.   بیشتر بخوانید: سهام بازار‌های آسیایی سقوط کردند/ اُفت ۲ درصدی بورس آمریکا   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی بازار سرمایه شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با کاهش ۷ هزار و ۶۴۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۴۵۰ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۲ هزار و ۷۶۱ واحد افت، به ۷۴۱ هزار و ۳۴۴ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۵۴۵ واحد کاهش به ۴۱۴ هزار و ۷۹۵ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آینده بورس در چند پرده