Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد، پنجشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: با تصمیم جمعی که در این مورد در این شهرستان اتخاذ شد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با نامگذاری مرکز ام. آر. آی لامرد به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی موافقت کرد.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه (سیزدهم دی‌ماه ۹۸) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدی بیان داشت: دستگاه تصویربرداری ام. آر. آی نصب شده در این مرکز یکی از دستگاه‌های پیشرفته است و هم اکنون مراحل کنترل، راه‌اندازی و آموزش نیروهایی که قرار است در این مرکز فعالیت کنند در حال انجام است. 

وی ادامه داد: سال‌ها مردم شهرستان لامرد برای انجام ام. آر. آی ناگزیر بودند پس از طی کردن کیلومترها راه به شهرستان‌های دیگر مراجعه کنند اما با راه اندازی این مرکز که در آینده نزدیک محقق خواهد شد، جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر از شهرستان‌های لامرد و مُهر و سایر شهرستان‌های همجوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

احمدی، با اشاره به اینکه بتازگی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مراحل تکمیلمرکز ام. آر. آی بیمارستان ولیعصر (عج) لامرد بازدید کرد، گفت: مسوولان این وزارتخانه، وزارت نفت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لامرد نسبت به راه اندازی این مرکز اهتمام حمایت‌های لازم را داشته اند.

ام. آر. آی یا روش تصویربرداری با تشدید مغناطیس (Magnetic Resonance Imaging" (MRI" یکی از روش‌های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است. با استفاده از این روش می‌توان تصویر بافت‌های درونی بدن را دید و از این طریق مشکلات و بیماری های اعضای بدن را تشخیص داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد اضافه کرد: همچنین در سفر اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این شهرستان، درخواست‌های لازم برای تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان، پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران این منطقه نیز مطرح شد که این مقام مسوول در این مورد قول مساعدت و پیگیری داد.

احمدی افزود: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای سال ۹۸، با اهتمام ویژه ای که فرماندار شهرستان نسبت به بخش بهداشت و درمان دارد، طرح‌های بهداشتی این شهرستان در کمیته برنامه‌ریزی مورد توجه و در اولویت قرار گرفته که امیدواریم با تداوم حمایت‌های مسوولان محلی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شاهد تقویت و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی در این منطقه باشیم. 

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی ام آر آی بیمارستان نماینده مردم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارتخانه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۴۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک